نسخه چاپی

نداجا با تمام توان در ولایت 91

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استفاده از همه توان نیروی دریایی در رزمایش تخصصی ولایت 91 گفت: ما هر توانی اعم از موشكی، زیر دریایی، سطحی و پروازی را در این رزمایش به كار می‌گیریم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب الله سياري با اشاره به رزمايش تخصصي ولايت 91 اظهار داشت: ما تعدادي از زيردريايي‌ها، ناوشکن‌ها، ناوهاي موشک‌انداز، پروازي‌ها و تيپ‌ها را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم، البته استعداد تجهيزات و نيروها را به صورت شفاف و عددي نمي‌توانم بگويم،‌ چرا که اين موضوع جزء اسرار خودمان است.

وي افزود: ما هر تواني که در نيروي دريايي اعم از توان موشکي، زير دريايي، سطحي، پروازي و ديگر توان‌ها وجود دارد را در رزمايش تخصصي ولايت 91 به کار مي‌گيريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در خصوص ساير توانمندي‌هاي اين نيرو گفت: مراحل ساخت ناوشکن جماران 2 نيز در حال پيشرفت بوده و مسيري رو به جلو را طي مي‌کند.

دريادار سياري با اشاره به اهميت پهپادهاي بومي در افزايش توان دفاعي نيروي دريايي ارتش تصريح کرد: پهپاد از جمله ابزارهاي کار ما بوده و ما در مقياس‌هاي مختلف، پهپادهايي داريم که از آن‌ها استفاده مي‌کنيم و در اين زمينه پيشرفت بسياري داشته‌ايم.

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...