نسخه چاپی

صدرنشینی استقلال در بندر با تازه واردها

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی و صدرنشینی استقلال به پایان رسید.

به گزارش نما، در آخرین روز هفته هجدهم لیگ برتر تیم‌های سایپا و تراکتورسازی با هم به تساوی رسیدند و استقلال هم از سد میزبانش آلومینیوم گذشت.

در اولین دیدار امروز سایپا میزبان تراکتورسازی بود و در پایان با تساوی 2 - 2 برابر این تیم متوقف شد. سعید دقیقی (47 و 64) گل‌های سایپا را به ثمر رساند و برای تراکتورسازی هم نوید خوش‌هوا (50) و مهدی سید صالحی (51) گل‌زنی کردند. ضمن اینکه آرش برهانی در دقیقه 23 یک گل دیگر برای استقلال را به ثمر رساند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

سایپا با این تساوی 27 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و تراکتورسازی هم با 29 امتیاز به رده پنجم رسید.
در آخرین بازی این هفته هم استقلال از ساعت 15:15 مهمان آلومینیوم هرمزگان بود که در پایان با دو گل مهاجمان جدید خود سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به دست آورد و به صدر جدول بازگشت.

سید ایمان موسوی (15) و فرزاد حاتمی (86) گل‌های آبی‌پوشان را به ثمر رساندند. ضمن اینکه محمود تیغ‌نورد (52) با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

استقلال با این پیروزی 34 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. آلومینیوم هم با 17 امتیاز در مکان پانزدهم باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به ایمان موسوی از استقلال کارت زرد نشان داد. فغانی در دقیقه 53 محمود تیغ نورد از آلومینیوم را از بازی اخراج کرد.

ترکیب آلومینیوم:

مجتبی روشنگر، محسن حمیدی، ابراهیم ابرقویی، محمد اسطنبلی، بهنام داداشوند، محمودتیغ نورد، امجد شکوه مقام، رضا پیرزاده، میلاد میداودی، مجتبی زارعی( 58 محمدزاده) و هادی دهقانی

سرمربی:اکبر میثاقیان

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی( 46 مجتبی جباری)، حسن اشجاری، خسرو حیدری، عباس محمدرضایی، ایمان موسوی( 81- کاماچو)، فرزاد حاتمی و آرش برهانی( 61 سیاوش اکبرپور)

سرمربی: امیر قلعه نویی

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...