نسخه چاپی

آصفری در گفتگو با نما مطرح كرد؛

تزریق امید به جامعه در پی افزایش و تسریع واكسیناسیون

عکس خبري -تزريق اميد به جامعه در پي افزايش و تسريع واکسيناسيون

نماینده مردم اراك در مجلس شورای اسلامی تسریع در روند واكسیناسیون را بر افزایش امید در جامعه مؤثر دانست.



محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار نما، درباره تسریع در روند واکسیناسیون و واردات واکسن کرونا به کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم با سرعتی که به واردات واکسن کرونا و تزریق این واکسن داشته، به طور کامل امید را در جامعه افزایش داده است.

وی با ابراز تأسف گفت: متأسفانه دولت قبل سلامت مردم را به مذاکرات و برجام و از سوی دیگر FATF گره زده بود، اما دولت آقای رئیسی نشان داد که بدون FATF هم می‌شود روند واکسیناسیون در کشور را سرعت بخشید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: دیپلماسی دروغ هیچگاه نتیجه‌بخش نبوده، بلکه موجب یأس و ناامیدی مردم خواهد شد. کاری که امروز آقای رئیسی و دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم انجام داده، نمونه بارز خوداتکایی و امیدآفرینی در کشور است. به عبارت دیگر سیاست خارجی دولت سیزدهم نشان داد که بدون مذاکره و برجام هم می‌شود، سلامت مردم را تأمین کرد.

آصفری معتقد است: واردات واکسن به میزان انبوه، اعتماد مردم را نسبت به نظام افزایش خواهد داد و پایگاه اجتماعی نظام بیش از پیش تقویت می‌شود؛ اقدامی که متأسفانه در دولت قبل به عمد مغفول ماند و بیشتر مباحث حاشیه‌ای مورد توجه دولت گذشته بود.

او با بیان اینکه اکنون مردم نسبت به مهار کرونا و بازگشت زندگی به حالت عادی امیدوار شده‌اند، گفت: ان‌شاءالله با اقدامات خوب دولت سیزدهم تا پایان سال اکثریت جامعه واکسن را دریافت خواهند کرد و به زودی شاهد مهار کرونا و رونق گرفتن دوباره کسب و کارها خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با تسریع در روند واکسیناسیون و اخبار خوبی که در این حوزه هرروز منتشر می‌شود، انسجام و اتحاد ملی به طور شگفت‌آوری افزایش می‌یابد و چنددستگی و گسست از بین خواهد رفت و امیدواریم که دولت سیزدهم این روند مثبت را ادامه دهد و حتی واکسیناسیون را بیش از روند فعلی، سرعت بخشد.

۱۴۰۰/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...