نسخه چاپی

نظری: پورموسوی به ما توهین كرد، او را به باشگاه نفت مسجدسلیمان راه نمی‌دهم

عکس خبري -نظري: پورموسوي به ما توهين کرد، او را به باشگاه نفت مسجدسليمان راه نمي‌دهم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، رفتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با مدیران نفت را توهین‌آمیز توصیف كرد.


به گزارش نما، محمد نظری درباره اینکه سید اکبر پورموسوی گفته کسالت مانع حضور او در تمرینات نفت مسجدسلیمان شده و قرار است به تمرینات بپیوندد، اظهار داشت: اگر او کسالتی داشت، می‌توانست به ما پیام بدهد. انسان باید صداقت داشته باشد. از لحاظ سِنّی از پورموسوی بزرگتر هستم، اما او پاسخ تماس من و عوامل باشگاه را نداد و تماس‌های ما را رد می‌کرد.

صحبت‌های پورموسوی واقعیت ندارد

وی اضافه کرد: صحبت‌های پورموسوی واقعیت ندارد و متأسفم کسی در این جایگاه، چنین رفتاری می‌کند. او می‌توانست پاسخ من یا همکاران دیگر را بدهد. حتی مسئول ورزش دفتر ورناصری (نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی) به اهواز رفت تا پورموسوی را ببیند، اما او حاضر به ملاقات نشد و تماس‌های نماینده ورناصری را پاسخ نداد. انسان باید صادقانه‌ صحبت کند.

پورموسوی به ما بی‌احترامی کرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده بازگشت پورموسوی بسته شده است یا خیر، تصریح کرد: بله. ما دیگر پورموسوی را به هیچ وجه نمی‌پذیریم. او لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه کرد و آنها را جذب کردیم. وقتی پورموسوی به تمرینات نیامد، ما هم روند جذب بازیکن را متوقف کردیم تا کارها با نظر سرمربی انجام شود. به تعهدات خود پایبند بودیم، اما پورموسوی در این مدت به ما بی‌احترامی کرد و باعث اتلاف وقت نفت مسجدسلیمان شد.


پورموسوی می‌خواست به ما فشار بیاورد تا تسلیم او شویم

نظری در مورد دلیل اختلاف باشگاه نفت مسجدسلیمان با پورموسوی گفت: او افرادی را به‌عنوان سرپرست تیم پیشنهاد کرد که ما نپذیرفتیم و بازیکنانی در لیست داشت که خواسته مالی آنها بالاتر از توان مالی باشگاه بود. پورموسوی می‌خواست با این کار به باشگاه فشار بیاورد تا تسلیم او شویم. اگر پورموسوی خواسته معقولی داشت، آن را برآورده می‌کردیم، اما خواسته‌هایی غیرمعقول داشت.

پورموسوی را به باشگاه راه نمی‌دهم

وی با بیان اینکه باشگاه نفت از این لحظه دیگر پورموسوی را نمی‌پذیرد، عنوان کرد: او به ما توهین و بی‌اعتنایی کرده است. پورموسوی پاسخگوی تماس یا نامه باشگاه نبود و او را به هیچ عنوان به باشگاه راه نمی‌دهم!

نفت مسجدسلیمان جای چنین مربیانی نیست که باشگاه را بازیچه قرار دهند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره خبر مذاکرات این باشگاه با سید مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: ما چند گزینه برای سرمربیگری تیم داریم که روی آنها کار می‌کنیم. به دنبال مربی خوبی هستیم که به باشگاه نفت احترام بگذارد و شرایط ما را بپذیرد. قوانین و اصول خود را رعایت می‌کنیم و پورموسوی به این قوانین بی‌اعتنایی کرد. نفت مسجدسلیمان جای چنین مربیانی نیست که باشگاه را بازیچه قرار دهند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...