نسخه چاپی

توصیه نوروزی قرائتی به كودكان و نوجوانان

عکس خبري -توصيه نوروزي قرائتي به کودکان و نوجوانان

حجت الاسلام قرائتي در آستانه نوروز 1391 با ارسال دست‌نوشته‌اي خطاب به تمامي جوانان و كودكان ايران زمين، از آنان براي ايجاد يك نهضت معنوي و شيرين و علمي در آغاز بهار دعوت نمود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام محسن قرائتي در آستانه فرارسيدن ايام نوروز 1391 با ارسال دست‌نوشته‌اي خطاب به تمامي جوانان و كودكان ايران زمين، ضمن تبريك اين عيد از آنان براي ايجاد يك نهضت معنوي و شيرين و علمي در آغاز بهار دعوت نمود.

اين دست‌نوشته كه همراه با تبريك عيد نوروز 1391همراه مي‌باشد شامل معرفي 2 عنوان كتاب با عناوين "دقايقي با قرآن" و "پيوندهاي نماز" مي‌باشد كه در اين متن از جوانان و تمامي مردم ايران خواسته شده در ايام نوروز چند دقيقه‌اي از جلسات و بازديدها را به بيان و يادآوري نكاتي از اين كتاب‌ها اختصاص دهند تا بدون صرف هيچ هزينه‌اي اين جلسات رنگ علمي، اخلاقي و قرآني و امام زماني(ع) به خود بگيرد.

متن كامل اين نامه را در ذيل مي‌خوانيم:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

الحمدلله رب العالمين و صلي‌الله علي محمد و آله

سلام عليكم

فرزندان عزيزم عيد شما مبارك

ما از هر فرصتي به نفع حق بايد استفاده كنيم. در طول سال بهترين فرصت براي ديد و بازديد فاميل به خصوص نسل نو ايام عيد نوروز است. من به عنوان يك معلم قديمي حلول سال 91 را به شما و بستگان عزيزتان تبريك مي‌گويم و چند پيشنهاد به شما دارم:

در جلسات فاميلي در كنار پذيرايي‌ها و گفتگوها دو دقيقه را از فاميل فرصت بگيريد و جلسه را به رنگ علمي، اخلاقي و قرآني و امام زماني(ع) در آوريم. براي اين كار دو كتاب روان و شيرين از ستاد تفسير و نماز خدمت شما داده مي‌شود.

يكي از اين كتاب‌ها را جمعي از اساتيد دانشگاه از هزاران صفحه تفسير انتخاب كرده‌اند و آياتي را كه همه مردم در همه زمان‌ها و مكان‌ها با آن سركار دارند مشخص كرده و آن آيات ترجمه و به صورت مختصر تفسير شده است.

عيدي ما به شخص شما اين دو كتاب است و عيدي شما به بستگان، خواندن حداقل يك آيه و تفسير آن و يا بازگو كردن نكته‌اي از اين دو كتاب باشد. با اين كار ما مي‌توانيم هزاران جلسه چند دقيقه‌اي بين دوستان و فاميل بدون هزينه تشكيل دهيم و جلسات خود را رنگ الهي دهيم و سال نو را همراه با نور قرآن، تفسير و نماز آغاز كنيم.

از خداوند براي غفلت تاكنون خود عذرخواهي مي‌كنم و از شما براي يك نهضت معنوي ساده و شيرين و علمي در آغاز بهار استمداد مي‌كنم.

كتاب‌هاي "دقايقي با قرآن" و "پيوندهاي نماز" را مي‌توان از طريق اينترنت به طور رايگان كپي گرفت.

۱۳۹۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...