نسخه چاپی

صدرنشینی پیكان، برد مدعیان و گنبد !

هفته چهاردهم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‎های كشور امشب با برگزاری 6 دیدار، با پیروزی تیم‎های پیكان، كاله مازندران، سایپای البرز، شهرداری ارومیه و متین ورامین و البته رقم خوردن نخستین برد برای جواهری گنبد و جابه جایی تنها دو تیم در جدول رده بندی به پایان رسید. در حساس ترین بازی تیم پیكان با پیروزی 3 بر یك مقابل پیشگامان كویر یزد به صدر جدول رده‌بندی رسید.

چهاردهمین هفته مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور در حالی به پایان رسید که به غیر از جابه‎جایی تیم‎های پیشگامان کویر یزد و پیکان تهران در رده‎های اول و دوم هیچ تغییر دیگری در جدول رده‎بندی ایجاد نشد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت‎ها که نتیجه آن تیم صدرنشین این هفته را تعیین می‎کرد دو تیم پیکان و پیشگامان کویر یزد در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند. پیروزی یزدی‌ها در این بازی می‎توانست منجر به تثبیت صدرنشینی‎شان شود اما آنها نتوانستند پیروزی دور رفت خود را تکرار کنند و با واگذاری نتیجه این بازی موقعیت خود در جدول رده بندی را از دست دادند.

بعد از پیکان، نزدیک‎ترین رقیبان این تیم در جدول رده بندی نیز موفق به شکست حریفان خود در دیدارهای خانگی شدند. تیم کاله که با رای کمیته انضباطی حتی از حداقل امتیاز دیدار هفته گذشته برابر شهرداری ارومیه هم بی نصیب ماند، در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف باریج اسانس رفت و موفق شد این تیم کاشانی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. این در حالی است که شاگردان بهروز عطایی گیم نخست این بازی را واگذار کردند اما پس از آن در سه گیم متوالی به برتری دست یافتند.

سایپای البرز تیم والیبال نوین کشاورز را مغلوب کرد
این دیدار که در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد و شاگردان نفرزاده موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهند.

مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند و احمد بندری نیز کار نظارت بر عملکرد داوری را بر عهده داشت.

سایپا گیم های اول و دوم را به ترتیب با نتایج مشابه 25 بر 20 به پیروزی رسید ، نوین کشاورز گیم سوم را با نتیجه 25 بر 19 از سایپا برد و سرانجام در گیم چهارم تیم سایپا 25 بر 22 نوین کشاورز را شکست داد .

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس با پیروزی برابر تیم والیبال میزان خراسان به اولین پیروزی خود در رقابتهای لیگ برتر دست یافت.
این مسابقه که شامگاه چهارشنبه در قالب هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور و در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد، با پیروزی تیم گنبدی پایان یافت.

متین ورامین هم در دیداری که 40 دقیقه توقف داشت، صاحب پیروزی شد. این تیم امشب میزبان شهرداری تبریز بود اما ظاهرا در جریان بازی کف‌پوش سالن شهید گل عباسی ورامین دچار مشکل شد طوریکه به دلیل خالی شدن بخش زیرین آن، ادامه بازی ممکن نبود. به همین دلیل بازی متوقف شد تا مشکل ایجاد شده برطرف شود. آماده کردن کف‎پوش سالن موجب توقف 40 دقیقه‎ای بازی شد که در نهایت هم با پیروزی شاگردان مصطفی کارخانه به پایان رسید.

شهرداری ارومیه هم که به لطف حکم کمیته انضباطی و سه امتیاز بدون دردسری که از دیدار هفته گذشته مقابل کاله آمل نصیبش شد، جایگاهش را در میان جدول تثبیت کرد، در چارچوب دیدارهای این هفته و در بندرعباس مقابل آلومینیوم المهدی پیروزی 3 بر یک دور رفت مقابل این تیم را تکرار کرد.

تیم بازرگانی جواهری گنبد کاووس در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 بر تیم میزان خراسان به پیروزی دست یافت.

تیم والیبال گنبد ست اول را با نتیجه، 25 بر 22، ست دوم با نتیجه 19 – 25، ست سوم 25 – 22، ست چهارم 25- 27 و ست پنجم 15 بر 11 به پایان برد و مجموع پوئن این مسابقه 109- 107 بوده است.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس با چهار امتیاز، 14 بازی، یک برد و 13 باخت در رده آخر جدول 12 تیمی قرار دارد.

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال

آلومینیوم المهدی یک – شهرداری ارومیه 3

کاله 3 – باریج اسانس یک

سایپا 3 – نوین کشاورز یک

پیکان 3 – پیشگامان کویر یک

بازرگانی جواهری گنبد 3 - میزان خراسان 2

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال

1 - پیکان تهران 30 امتیاز

2 - پیشگامان کویر 28 امتیاز

3 - سایپا البرز 27 امتیاز

4 - کاله مازندران 27 امتیاز

5 - متین ورامین 27 امتیاز

6 - شهرداری ارومیه 26 امتیاز

7 - میزان خراسان 24 امتیاز

8 - آلومینیوم المهدی 20 امتیاز

9 - باریج اسانس 14 امتیاز

10 - شهرداری تبریز 14 امتیاز

11 - نوین کشاورز 9 امتیاز

12 - جواهری گنبد 4 امتیاز

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...