نسخه چاپی

خودكشی، بلای جان ارتش رژیم صهیونیستی

عکس خبري -خودکشي، بلاي جان ارتش رژيم صهيونيستي

منابع آگاه در وزارت جنگ می گویند این پدیده عمده ترین یا یكی از مهمترین دلایل مرگ سربازان است؛ به گونه ای كه نیمی از قبرهای موجود در قبرستان نظامی صهیونیست ها متعلق به سربازانی است كه خودكشی كرده اند.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی برای پنهان نگاه داشتن آمار واقعی خودکشی سربازان این رژیم به دستکاری و ارائه ارقام واقعی دست زده اند.

به گزارش نما به نقل از بی باک، اخیرا پس از آنکه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار آماری در باره علت مرگ 126 نظامی این رژیم در سال گذشته ، بیانیه داد ، یک وبلاگ نویس اعلام کرد که نیمی از این افراد خودکشی کرده اند.

به دنبال این موضوع وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس بیانیه تازه تری صادر کرد که براساس آن اساس در 10 سال گذشته 237 نظامی با خودکشی به زندگی خود پایان داده اند که این آمار به صورت متوسط یک خودکشی در ماه است.

پس از اینکه یک وبلاگ نویس ناشناس گزارش سال 2012 وزارت جنگ اسرائیل درباره آمار نظامیان کشته شده را مورد سوال قرار داد و جنجالی به پا کرد؛ این وزارتخانه آمار محتاطانه ای منتشر کرد که حکایت از کشته شدن تنها یک نظامی در پی خودکشی در ماه خبر می دهد.

اگرچه وزارت جنگ اسرائیل ادعا دارد تنها یک نظامی در ماه خودکشی می کند، اما منابع آگاه در وزارت جنگ می گویند این پدیده عمده ترین یا یکی از مهمترین دلایل مرگ سربازان است؛ به گونه ای که نیمی از قبرهای موجود در قبرستان نظامی صهیونیست ها متعلق به سربازانی است که خودکشی کرده اند.

برخی آمارهای منتشر شده از خودکشی هفتگی دست کم دو سرباز اسرائیلی خبر می دهد.

وزارت جنگ اسرائیل پیش از آن اعلام کرده بود در سال گذشته 126 نظامی اسرائیلی " در حال خدمت " جان خود را به دلایل مختلف از جمله جنگ، درگیری، بیماری و حتی تصادف از دست داده اند؛ ولی اندکی بعد یک وبلاگ نویس به نقل از منابع ناشناس نظامی اعلام کرد که بیش از نیمی از این افراد به دلیل خودکشی جان خود را از دست داده اند.

وی پس از انتشار تحقیقاتی درباره این موضوع تحت بازجویی ارتش و پلیس نظامی قرار گرفت.

افزایش آمار خودکشی در بین نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی رخ می دهد که پس از شکست اسرائیل در جنگ غزه، روحیه این نظامیان در بدترین وضعیت خود قرار دارد؛ ولی مقام های صهیونیست همواره تلاش می کنند مشکلات شخصی را علت خودکشی ها اعلام کنند.

آمار خودکشی ها که خانواده های سربازان صهیونیست را نیز نگران کرده آنان را برآن داشت جمعیتی ملی برای پیدا کردن راه حل و کاستن از این معظل تشکیل دهند.

تشکیل این جمعیت نشان می دهد ارقام رسمی که از سوی ارتش در خصوص خودکشی سربازان منتشر شده دقیق نبوده وتعداد اصلی بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است.

نگراني اسرائيل در اين است كه پديده خودكشي تنها به يگان‌هايي خاص از سربازان مربوط نیست بلكه همه يگان‌هاي جنگي و حتي اطلاعاتي را شامل مي‌شود.

علاوه براین شیوع پدیده خودکشی در میان سایر اقشار ساکن درسرزمین های اشغالی نیز به شکل روز افزونی افزایش یافته است.

تحقیقات نشان می دهد که 13 درصد از جوانان به خودکشی فکرمی کنند و 5 درصد نیز اقدام به خودکشی می نمایند.

براساس یک مطالعه 10 درصد از مردان و 25 درصد از زنان این رژیم از بیماری افسردگی رنج می برند و تماس های بسیاری با مراکز فوریت های پزشکی گرفته می شود که از اقدام به خودکشی افرادخبرمی دهد.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...