نسخه چاپی

هادی ساعی در گفتگو با نما:

خانواده تكواندو 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است

عکس خبري -خانواده تکواندو 500 شهيد تقديم انقلاب اسلامي کرده است

قهرمان بین‌المللی تكواندوی كشورمان گفت: خانواده تكواندوی كشور 500 شهید تقدیم ایران اسلامی كرده و این موضوع واقعاً افتخار بزرگی برای اهالی تكواندو محسوب می‌شود.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: دفاع مقدس به ما درس پهلوانی داد و این را به تمام اقشار مختلف آموخت که قهرمانی ارزشمند است، اما پهلوانی از ارزش و جایگاه ویژه‌ای درفرهنگ و باور ایرانی برخوردار است. تمام رزمندگان اسلام و شهدایی که جان خود را در جبهه‌ها در دست گرفتند و با خدا معامله کردند، پهلوانانی هستند که درس قهرمانی و شجاعت و ایثارگری را به ما دادند.

وی گفت: خانواده تکواندوی کشور 500 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده و این موضوع واقعاً افتخار بزرگی برای اهالی تکواندو محسوب می‌شود و به آن افتخار می‌کنیم.

قهرمان بین‌المللی تکواندوی کشورمان خاطرنشان کرد: آسایش و امنیتی که امروز از آن بهره‌مند هستیم به خاطر خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و مطمئناً اگر آنها نبودند، امنیتی هم در کار نبود و نمی‌توانستیم به فرهنگ، باور و اقتدا امروز خود افتخار کنیم.

ساعی ادامه داد: چندین بار در قالب اردوها و کاروان‌هایی از مناطق جنگی بازدیدی داشتیم و در این بازدیدها با خود فکر می‌کردم هرچند اکنون امنیت وجود دارد تنها این یک بازدید است، اما از ماندن در آنجا ترس داشتم چه برسد اینکه رزمندگان ما در زمان جنگ تحمیلی شب‌ها در آنجا نگهبانی می‌دادند یا با دشمن می‌جنگیدند و برای من جای سوال بود که شب‌ها چگونه در این مکان‌ها می‌ماندند و زندگی می‌کردند. به طور کلی تنها عاملی که باعث شده بود تا رزمندگان کشورمان آن شرایط سخت را تحمل کنند فقط اعتقاد و باور قلبی و دینی آنها بود.

۱۴۰۰/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...