نسخه چاپی

انتصاب‌های غیرورزشی در زیر مجموعه‌ وزارت ورزش/ آزادی با مدیر ناكام استقلال تجهیز شد!

عکس خبري -انتصاب‌هاي غيرورزشي در زير مجموعه‌ وزارت ورزش/ آزادي با مدير ناکام استقلال تجهيز شد!

انتصاب‌های شائبه برانگیز در وزارت ورزش زیاد شده و در جدیدترین مورد مدیرعامل سابق استقلال، مدیر وزشگاه آزادی شد.


به گزارش نما،‌ هفته گذشته بود که علیرضا عاصم یوسفی کارگردان و تهیه کننده سینما در انتصابی عجیب توسط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد؛ انتصابی که انتقادهای زیادی را در پی داشت. منتقدین اعتقاد داشتند چطور یک تهیه کننده سینما و تلویزیون بدون تخصص در صدر مهمترین و بزرگترین شرکت ورزشی کشور قرار گرفته و جرا سجادی بایستی تن به چنین اتفاقی دهد.

عاصم یوسفی در حالی که هنوز مهر حکمش خودش خشک نشده، انتصابی را انجام داد که تعجب بیشتر اهالی ورزش را در پی داشت و نشان داد که حواشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از گذشته هم بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه در این انتصاب احمد مددی، مدیرعامل سابق و پرحاشیه استقلال را به عنوان مدیر ورزشگاه آزادی برگزید. مددی در حالی به این سمت منصوب شده که او در مدیریت این باشگاه ناکارآمد،‌ ضعیف و پر حاشیه بود. البته، ناتوانی و ضعف مدیریتی او هنوز در این باشگاه پرهوادار ادامه دارد و صدای مسئولان ورزش و هواداران را در آورده است.

فردی که عامل بحران و ناکامی یکی از پر هوادارترین تیم‌های فوتبال کشور بود، براساس چه ساز و کار و استدلالی مدیر بزرگترین مجموعه ورزشی کشور می‌شود؟ آیا نباید شایسته سالاری در نظر گرفته شود؟ چه دست‌هایی پشت پرده است که چنین مدیران ضعیفی دوباره به کار گمارده می‌شوند؟ آیا این انتخاب‌ها و انتصاب‌ها به زعم مدیران وزارت ورزش، پاداش خوش خدمتی و موفق بودن آنها محسوب می‌شود یا مسائل دیگری در میان است که همه را نگران کرده؟

نکته اینجاست، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که خودش فردی ورزشی بوده و آشنا به مسائل است، انتصاب‌هایش در این مدت گذشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نوعی نا امیدی را در دل آنها ایجاد کرده است. آیا می توان انتظار داشت که این بخش ورزش کشور توسط افراد بی ربط و کارنابلد، به سرانجام برسد و وضعیت گذشته تکرار نشود؟

دولت جدید طبق برنامه‌هایی که اعلام کرده، استفاده از افراد کارآمد و شایسته را در دستور کار خود قرار دارد، اما این انتصاب‌ها در وزارت ورزش با اصل چیزی که عنوان شده، فرسنگ‌ها فاصله دارد. ضروری است که سجادی در این انتصاب ها و روندها ورود کند و مانع از تداوم این وضعیت نگران کننده باشد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...