نسخه چاپی

منحصر كردن آیت الله مصباح به یك حزب به نفع ایشان و مردم نیست

عکس خبري -منحصر كردن آيت الله مصباح به يك حزب به نفع ايشان و مردم نيست

عضو شورای مركزی جبهه پیروان درباره ائتلاف با جبهه پایداری گفت: معتقدیم آنها به عنوان یك حزب باید روابط حزبی را رعایت كنند و محدود كردن آیت‌الله مصباح را به یك حزب صحیح نمی‌دانیم.

به گزارش نمابه نقل از فارس ،اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان صبح امروز پنجشنبه در حاشیه همایش جبهه پیروان و در جمع خبرنگاران مهمترین ویژگی رئیس‌جمهور آینده را پاسخگویی به ملت و رهبری دانست و در خصوص معرفی کاندیدایی مستقل از سوی موتلفه همگام با جبهه پیروان و جامعتین به انتخابات ورود می‌کند.

بادامچیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رایزنی با جبهه پایداری گفت: رایزنی با کدام یک از گروه‌های آنها چراکه این جبهه چند گروه است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با اشاره به اینکه جبهه پایداری هنوز مباحث خود را به کمیسیون ماده 10 احزاب نگفته است گفت که یک حزب باید به ضوابط حزبی خود عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که جبهه پایداری یک حزب نیست خاطرنشان کرد: جبهه متشکل از حزب است و تنها اشخاص حقیقی می‌توانند به این صورت حزب داشته باشند.

وی درباره دیدار موتلفه با آیت‌الله مصباح تصریح کرد: منحصر کردن آیت‌الله مصباح به یک حزب به نفع ایشان و مردم نیست چراکه آیت‌الله مصباح متعلق به همه است.

بادامچیان ادامه داد: آیت‌الله مصباح شخصیت روحانی و فقیه است که نباید به یک حزب محصور شود. این در حالی است که موتلفه با ایشان در ابتدای انقلاب همکاری داشت و ما 45 سال است که با آیت‌الله مصباح رابطه صمیمانه داریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان درباره نطق رسایی علیه هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: اگر فردی می‌خواهد به کسی انتقادی کند باید همراه با متانت باشد به ویژه که این فرد منتخب ولی امر است لذا باید حرمت او را حفظ کرد. از این رو معتقدم این نوع برخورد‌ها به نفع هیچ کس نیست.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...