نسخه چاپی

آيت‌الله موحدي كرماني در همايش 9دي جبهه پيروان:

باید دعا كرد خدا احساس وظیفه را از برخی بگیرد

عکس خبري -بايد دعا کرد خدا احساس وظيفه را از برخي بگيرد

آیت‌الله موحدی كرمانی احراز پایداری به ولایت را مهم‌ترین شاخص رئیس‌جمهور آینده دانست و گفت: تعداد كاندیداها زیاد شود جبهه امام و رهبری شكست می‌‌خورد و باید دعا كرد خدا احساس وظیفه را از برخی بگیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ‌آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران صبح امروز پنج‌شنبه در همایش «اقتدار ولایت حماسه و بیعت» که به مناسبت گرامیداشت حماسه‌ ۹ دی از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در سالن شهدای مؤتلفه برگزار شد، اظهار داشت: ولایت در کنار نماز، روزه، حج و زکات یکی از مهم‌ترین پایه‌های اسلام است و اگر ولایت محقق شود تمام منکرات ریشه‌کن و تمام معروفات زنده می‌شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تأکید براینکه روح قیام امام حسین (ع)‌امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد برای اصلاح جامعه قدمی بردارد و حتی اگر کسی بخواهد نمازش قبول باشد باید در ظرف امامت و ولایت صورت بگیرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه افراد برای اصلاح جامعه باید وظیفه خود را در زمان خودشان بشناسند، افزود: اگر کسی بخواهد کار اساسی در کشور کند باید در تحقق امامت بکوشد که در رأس نظام ولی فقیه است که به برکت ایشان بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی ادامه داد: این امامت فقط در نقطه ولایت فقیه نیست بلکه یک وزیر در وزارتخانه خود و یک رئیس جمهور تحت ولایت فقیه هم امام است.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تأکید براینکه تلاش برای برگزاری انتخابات و انتخاب فرد صالح بسیار ارزنده است، تصریح کرد: برای معرفی افراد به عنوان رئیس جمهور باید بر ولایی بودن افراد تمرکز کنیم.

خطیب جمعه تهران خاطرنشان کرد:‌ امر ولایت فقیه مطاع است و اگر ما می‌خواهیم نظر و مشورتی به ولایت فقیه بدهیم اشکالی ندارد اما اگر ولی‌ فقیه فرمان دهد باید اطاعت کرد.

وی رابطه افراد با ولایت را مهم‌ترین شاخص پیدا کردن افراد صالح برشمرد و تأکید کرد: احراز پایداری به ولایت مهم‌ترین شاخص فرد صالح است اما خیلی‌ها فقط تظاهر می‌کنند که باید این افراد را شناخت. لذا باید در پیدا کردن افراد لایق بصیرت داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه نباید به سراغ افرادی که به دنبال شهرت و مقام هستند، رفت، یادآور شد: در تاریخ هر آسیبی که بوده از سوی منافقین صورت گرفته است که می‌توان در این زمینه به دوران ریاست جمهوری بنی‌صدر اشاره کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترور شهید رجایی، باهنر، بهشتی و ائمه جمعه کشور گفت که این ترورهای از سوی منافقین صورت گرفت.

وی ضمن تجلیل از حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: باید خداوند را به خاطر چنین ملتی که سینه‌چاک ولایت برای حمایت از ولایت فقیه به خیابان‌ها ریختند، شکر کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه خداوند اجر وفاداری ملت به ولایت را با خنثی‌ کردن توطئه‌های پی‌درپی می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر پهپاد به دست سپاه شکار می‌شود اراده خدا در آن قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در آن دوره بی‌وفایی کردند نتیجه خود را دیدند از این‌رو برای انتخاب رئیس جمهور بعدی باید کسانی را روی کار آورد که ذوب در ولایت بوده و اخلاص داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به دوستان ولایی خود توصیه کنید که تعدادشان را کم کند چرا که اگر هر کس به خاطر احساس وظیفه به صحنه بیایید آرا شکسته می‌شود لذا این خطر است.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: افرادی که زمینه کمتری برای ریاست جمهوری دارند باید برای خاطر خدا به کنار بروند و جبهه امام و رهبری در نهایت باید به یک نفر برسد تا برنده شود.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان گفت: اگر تعداد کاندیداها زیاد شود شکست می‌خورند از این‌رو باید دعا کرد که خدا این احساس وظیفه را از برخی افراد بگیرد.

۱۳۹۱/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...