نسخه چاپی

كریمی: از نقل‌و‌انتقالات تراكتور راضی نیستم؛ آبرویم را كف دستم گذاشته‌ام/ هواداران عاشق زحمتكشان هستند، نه كسی كه زیر و رو بكشد

عکس خبري -کريمي: از نقل‌و‌انتقالات تراکتور راضي نيستم؛ آبرويم را کف دستم گذاشته‌ام/ هواداران عاشق زحمتکشان هستند، نه کسي که زير و رو بکشد

سرمربی تیم فوتبال تراكتور تبریز می‌گوید كه از عملكرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی نیست و نفرات مدنظر او جذب نشده‌اند.


به گزارش نما، فیروز کریمی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: تمرینات به صورت منظم پیگیری شده است. هرچند نسبت به سایر تیم‌ها کارمان را دیر آغاز کردیم، اما با تمام وجود و توان کار می‌کنیم. حضور بچه‌ها در تمرین منظم بوده و جا دارد از آنها تشکر کنم. دوران سخت بدنسازی را به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم و الان در حال پیاده سازی تاکتیک‌ها هستیم. با نفرات موجود تمرین می‌کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات راضی بوده است یا خیر؟ گفت: حقیقتش را بگویم خیر. لیستی ۱۲ نفره به باشگاه داده بودم اما چیزی که اتفاق افتاد هدف من در نقل و انتقالات نبود. یک لیست ابتدایی دادم که خیلی به آن عمل نشد و در ادامه یک لیست جدید دادم. البته هنوز فرصت داریم و شاید باشگاه بتواند نفرات مدنظر را جذب کند. ۱۲ بازیکن با تجربه را از دست دادیم. قطعا در لیست من سه کاپیتان تیم ملی نمی‌تواند باشد اما ما سه کاپیتان تیم ملی را از دست دادیم. باشگاه تلاشش را کرده اما تناسبی که مد نظر من بود در تیم به وجود نیامده است. همه بازیکنانی که در تمرین هستند با تمام وجود تلاش می‌کنند اما می‌توانم بگویم چیزی که من می‌خواستم از آب در نیامد.

سرمربی تراکتور در واکنش به این موضوع که چرا حسین ماهینی با وجود حضور در تمرینات قراردادی با این تیم امضا نکرد، گفت: نام ماهینی را به باشگاه دادم و او را می‌خواهم. بنا به خواست من هم در تمرینات شرکت کرد. از او تشکر و فکر می‌کنم باشگاه به دنبال عقد قرارداد با او است.


کریمی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله پنجره ما باز می‌شود. هیچ‌کس نباید نگران شود. با نظمی (مدیرعامل باشگاه) در این مورد صحبت کردم و قول داده پنجره باز شود. نظمی مدیر باتجربه‌ای است و نسنجیده حرف نمی‌زند. او قول داده از تمام امکانات موجود استان استفاده کند تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

وی درباره شرایط خودش در باشگاه تراکتور گفت: من با باشگاه قرارداد دارم. خوب شد این سوال را پرسید تا این مطلب را بگویم؛ یکی از دوستان صمیمی‌ام چند روز پیش می‌گفت «چرا در تراکتور مجیزگویی می‌کنی». من هم گفتم با باشگاه تراکتور قرارداد دارم و چرا باید اصلاً این کار را کنم؟ من به خاطر حفظ انسجام تیم، باشگاه و تمام مجموعه‌های تراکتور که یکی از ارکان اصلی آن هواداران هستند، خواستم انسجام باشگاه حفظ شود. شبانه روز کار می‌کنیم و چرا باید الکی حرف بزنم؟

کریمی ادامه داد: از اول گفتم به خاطر هواداران به تراکتور آمدم. آنها قدرشناس و پای کار هستند. دو مرحله سخت به این تیم آمدم. مرحله اول تراکتور هشتم جدول بود؛ چه کسی قبول می‌کند این تیم هشتم باشد؟ در آن مقطع آمدم، یا علی گفتیم و خیلی هم تلاش کردیم. همه زحمت کشیدند و نتیجه خوبی هم حاصل شد. بعد از آن به هر دلیلی رفتم و مجدداً در یک شرایط بحرانی آبروی خودم را کف دستم گذاشتم و آمدم. من مقام آسیایی دارم، هر سال در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان از من دعوت می‌کنند. در این شرایط سخت آمدم و با چند جلسه تمرین به مصاف النصر رفتیم. خدا هم لطف کرد و با دعای همه مردم و هواداران توانستیم یک بازی آبرومندانه مقابل النصر انجام دهیم.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: همان زمان که سرمربیگری تراکتور را پذیرفتم گفتم که شاهد یک بازی سخت مقابل النصر خواهید بود. الان هم می‌گویم النصر در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و شما این موضوع را خواهید دید. بازی آبرومندانه و قابل قبولی مقابل این تیم انجام دادیم. اگر عشق مردم، هواداران و باشگاه نبود نمی‌توانستیم کار کنیم. تراکتور یک باشگاه قابل احترام است. اینها باعث شد به این تیم بیایم. پیشنهادات زیادی داشتم و الان هم دارم. به این مردم افتخار می‌کنم و برای همه احترام قائلم. قبلا هم گفتم، هواداران تراکتور عاشق هستند؛ عاشق تیم و کسی که برای آنها زحمت کشیده باشد، نه کسی که زیر و رو بکشد. برای آینده تراکتور جوانان را می‌سازیم، چه باشیم چه نباشیم. یادتان باشد تراکتور همیشه حریفی قابل احترام برای همه تیم‌ها خواهد بود. امیدوارم امسال هم بتوانیم حفظ آبرو کنیم ولی باید اوضاع را درست کنیم تا عاقبت‌مان به خیر شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...