نسخه چاپی

دو آزادكار ایران امروز به میدان می‌روند/ دورخیز برای چهار طلا

عکس خبري -دو آزادکار ايران امروز به ميدان مي‌روند/ دورخيز براي چهار طلا

مصاف دو وزن پایانی مسابقات قهرمانی كشتی آزاد جهان از ظهر امروز با مصاف مدعیان اوزان ۷۰ و ۹۷ كیلوگرم در شهر اسلو كشور نروژ برگزار خواهد شد. چهار فینالیست ایران هم امشب به میدان می‌روند.


به گزارش نما، پس از شب طلایی کشتی آزاد ایران با درخشش حسن یزدانی و امیر حسین زارع در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم و همچنین صعود چهار آزادکار ایران به دیدار فینال، پیکارهای دو وزن پایانی از ظهر امروز آغاز خواهد شد.

بر این اساس عرفان الهی در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان خواهد رفت که در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما از ژاپن می‌رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده دیدار میان نیکولای گراحمز از مولداوی و دانیل چومانیک از اسلواکی رقابت خواهد کرد. رقابت‌های این وزن با حضور ۲۶ نفر برگزار می‌شود.

همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مجتبی گلیج در دور نخست با الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان رادو لیفتر از مولداوی و دان چپتای از کنیا می‌رود. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران امشب چهار نماینده هم در فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم رقابتهای جهانی خواهد داشت.

علیرضا سرلک در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم با توماس گیلمان آمریکایی مبارزه می‌کند. امیرمحمد یزدانی در دیدار نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم با زاگیر شاخیف روس کشتی خواهد گرفت. محمد نخودی برای دستیابی به مدال طلای وزن ۷۹ کیلوگرم به مصاف جردن باروز آمریکایی می‌رود و کامران قاسمپور و ماگومد قربان‌اف از روسیه نیز فینال وزن ۹۲ کیلوگرم را برگزار می‌کنند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...