نسخه چاپی

بسیاری از محدودیت‌های كنونی كرونایی برداشته می‌شود/ كار برای مردم آسان‌تر می‌شود

عکس خبري -بسياري از محدوديت‌هاي کنوني کرونايي برداشته مي‌شود/ کار براي مردم آسان‌تر مي‌شود

وزیر كشور در خرم آباد گفت: بسیاری از محدودیت‌های كنونی كرونایی برداشته می‌شود.


به گزارش نما، ‌احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در آئین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید لرستان از طریق فرودگاه خرم‌آباد وارد لرستان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه با حضور در گلزار شهدای خرم آباد، مزار شهیدان گرانقدر این شهر را زیارت کرد.

وزیر کشور در بدو ورود به خرم‌آباد برای ایجاد توسعه پایدار و نیز اجرای طرح‌های اشتغالزا در لرستان قول مساعد داد و با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه فراوان در لرستان و کارهای خوبی که استاندار قبلی انجام داده است، اظهار داشت: ‌با نگاه جدید و انتصاب مدیران جدید امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است.


وحیدی با بیان اینکه امروز توفیق داریم که در خدمت مردم استان لرستان جهت معرفی استاندار جدید و تکریم از استاندار فعلی باشیم اظهار داشت: طبیعتا در هر دوره‌ای دوستانی می‌آیند و دوستان دیگری می‌روند،کارهای خیلی خوبی توسط استاندار فعلی استان انجام شده ولی امیدواریم توسط استاندار جدید نیز کارهای دیگر و مهمتری اتفاق بیفتد.

وی افزود: استان لرستان نیازمند کار زیاد است و با توجه به منابع و ظرفیت‌های بزرگی که دارد کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که با همت مسئولان جدید برطرف می‌شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه استان لرستان ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری،گردشگری و صنعتی دارد که باید بیش از پیش استفاده شود، گفت: امیدواریم با فعال‌سازی همه ظرفیت‌های استان بتوانیم مشکل بیکاری استان لرستان را کاهش دهیم.

وحیدی با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: بنابر این است که در واقع با توسعه بحث واکسیناسیون و کاهش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بتوانیم در قالب یک پلتفرم هوشمند محدودیت‌ها به طور هوشمند اعمال کنیم و محدودیت‌های کلی را برداریم این موضوع در دستور کار است و قرار است به شکل پایلوت عمل شود و بعد بتوانیم عمومی کنیم.

وی از اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در کشور و بررسی آن در جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد که با اجرای آن کار برای مردم آسان شده و بسیاری از محدودیت‌های کنونی برداشته می‌شود.

معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، مدیرکل امور سیاسی و امنیت ریاست جمهوری، ریاست مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری، دبیری کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت، معاونت دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، مدیریت گروه پژوهش نظریه پردازی انقلاب اسلامی بخشی از سوابق آقای فرهاد زیویار است.

فرهاد زیویار به عنوان هفدهمین استاندار لرستان معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار قبلی لرستان قدردانی می‌شود.فرهاد زیویار نخستین استاندار بومی لرستان است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...