نسخه چاپی

فرار یك میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام كرد در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه طی سه روز گذشته بیش از 130 موشك و خمپاره به سمت شهرك‌های صهیونیستی شلیك كرده است.

فارس به نقل از شبکه خبری"فلسطین الیوم"، گردان‌های القدس در بیانیه‌ای مسئولیت بمباران اهداف اسرائیلی با 30 موشک گراد، 5 موشک 107 و 9 خمپاره را بر عهده گرفت و تاکید کرد که با احتساب این رقم تعداد موشک‌ها و خمپاره‌های شلیک شده به اهداف اسرائیلی از روز جمعه تا کنون به بیش از 130 عدد رسیده است.

فرماندهی گردان‌های القدس نیز بر ادامه عملیات جهادی در سایه حملات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه تاکید و اعلام کرد که حملات بعدی شدید‌تر خواهد بود.

بر اساس این گزارش روحیه مبارزان این گردان‌ها بسیار بالاست و آنها ظرفیت‌ها و توانایی‌های زیادی برای پایداری و مقابله دارند.

در همین راستا گردان‌های القدس اخبار مربوط به برقراری آتش‌بس تا ساعاتی دیگر را تکذیب کرد.

از سوی دیگر منابع صهیونیست اذعان کردند که ده‌ها صهیونیست در اثر شلیک موشک‌های فلسطینی زخمی شده و ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است و همچنین خسارت‌های زیادی به منازل، مدارس و مایملک صهیونیست‌ها در بئرالسبع و اشدود وارد آمده و زندگی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه فلج شده است.

بر اساس این گزارش مدارس شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه تعطیل شده و یک میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها پناه برده‌اند.

گردان‌های القدس همچنین تاکید کرد که این حملات موشکی در پاسخ به جنایت تازه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و مبارزان این گردان‌هاست.

۱۳۹۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...