نسخه چاپی

ریاضت برای انتقام در ۴۰ روز/ مربعی كه شكست تیلور را طراحی كرد

عکس خبري -رياضت براي انتقام در ?? روز/ مربعي که شکست تيلور را طراحي کرد

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد می‌گوید كه آنها طی ۴۰ روز كشتی دیوید تیلور را آنالیز كرده‌اند تا اتفاق بزرگی كه چند سال است مردم منتظرش هستند، در اسلو رخ دهد.


به گزارش نما، سرانجام لحظه ای که همه منتظرش بودند فرا رسید و در پایان مبارزه ۶ دقیقه‌ای پادشاه و جادوگر، این قهرمان کشورمان بود که موفق شد از سد حریف آمریکایی بگذرد.

این بار او به گونه‌ای مقابل دیوید تیلور آمریکایی کشتی گرفت که انگار نه انگار سه بار به او باخته بود و یزدانی در مبارزه‌ای حساب شده چهره کاملا برتر مسابقه بود و بدون آنکه فرصت عرض اندام به حریف بدهد، ۶-۲ از سد حریف دیرینه‌اش گذشت.

مشخصا در این مدت به شدت مبارزه تیلور آنالیز شده بود و تمام راه های نفوذ او بر حسن یزدانی و رسیدنش به پای قهرمان ایرانی، به کل بسته شده بود. این بار تیلور به در بسته خورد و هر چه کرد، با شیوه قبلی نتوانست از یزدانی امتیاز بگیرد. او فقط در ۶ دقیقه مبارزه، توانست امتیاز یک خاک را از آن خود کند.

بعد از این مسابقه، پژمان درستکار طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که آنالیز ۴۰ روزه جواب داده و حسن یزدانی مو به مو تمام تاکتیک‌ها را در این کشتی اجرا کرده است.

در ادامه نیز فدراسیون کشتی فیلم‌هایی از جلسات تئوری و عملی آنالیز دیوید تیلور را که در حضور مربعی از قهرمانان سابق جهان برگزار شده بود، منتشر کرد.

در این جلسات علاوه بر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی آزاد، علیرضا دبیر و حمید سوریان دو قهرمان المپیک‌های ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۱۲ لندن حضور داشته و لحظه به لحظه کشتی با تیلور را همراه با حسن یزدانی آنالیز می‌کردند.

خوشبختانه هم در مورد مبارزه سنتی حسن یزدانی – دیوید تیلور و هم مبارزه امیرحسین زارع – گنو پتریاشویلی و همچنین جدال جیدن کاکس با کامران قاسمپور، تدابیر اتخاذ شده درخصوص جدال با قهرمانان شاخص دنیا آنالیز درستی انجام شده بود که توام با نتیجه شد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...