نسخه چاپی

مطالبه جامعه والیبال از داورزنی

حكم عطایی تا بازی های پاریس تمدید شود

عکس خبري -حکم عطايي تا بازي هاي پاريس تمديد شود

اكنون رییس فدراسیون والیبال می بایست به خواسته مطالبه گرانه جامعه والیبال كشور كه همان استفاده از كادر فنی تمام ایرانی در بازی های المپیك پاریس است ، جامع عمل بپوشاند و هر چه سریع تر و بدون برگزاری نشستی قرارداد بهروز عطایی سرمربی ، مصطفی كارخانه سرپرست، علیرضا طلوع‌كیان دستیار اول سرمربی، عظیم جزیده دستیار دوم سرمربی، دكتر مهدی احمدی تراپیست و حسین خوریانی آنالیزور را تمدید كند و در صورت درخواست عطایی بر شمار اعضای این كادر بیفزاید

خسرو کفیلی- با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای آسیایی زاپن آن هم در حضور تمامی قدرت های والیبال قاره کهن ، اکنون زمان مطالبه گری جامعه والیبال کشور از محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال فرارسیده است .

تیم ملی والیبال ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در دیدار نهایی با پیروزی بر ژاپن میزبان مسابقات برای چهارمین بار قهرمان قاره کهن شد .

این مهم در حالی حاصل شد که برخلاف دوره های گذشته که ملی پوشان کشورمان را هدایتشان را مربیان خارجی برعهده داشتند این بار بهروز عطایی هدایت تیم‌ ملی را در مسابقات بر عهده داشت و پس از چند شکست پیاپی ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو، تیم‌ ملی طعم پیروزی را برابر سامورایی‌ها چشید.

تیم جوان شده والیبال ایران در این دوره از مسابقات بدون سعید معروف ستاره بی بدیل والیبال ایران که پیش از این سخن از خداحافظی از دنیای قهرمانی به میان آورده بود ، سید محمد موسوی ، امیر غفور و برخی از با تجربه های تیم کشورمان گام به رقابتهای آسیایی گذاشته بود با کادری کاملا ایرانی با جنگندگی فراوان و انگیزه‌ای بسیار که نوید آینده ای روشن را می دهد، جام قهرمانی را به خانه آورد.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در پی این قهرمانی در سخنانی به دیدار اعضای تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با مقام معظم رهبری و سخنان معظم له اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبری در این دیدار بر توجه و استفاده از مربی‌های وطنی تاکید کردند. ما هم در اولین فرصت سعی کردیم به این رهنمود عمل کنیم. حال این مهم اتفاق افتاده و تیم ملی والیبال ایران با کادر کاملا ایرانی قهرمان آسیا شد. خیلی خوشحالم که فدراسیون والیبال به توصیه مقام معظم رهبری جامعه عمل پوشاند و انشاءالله این برنامه در آینده نیز پیگیری خواهد شد.

این سخنان با گفته های دیگر داورزنی مبنی بر برگزاری نشست بررسی عملکرد کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای آسیایی ژاپن به منظور اتخاذ تصمیمی مهم برای استفاده از مربی ایرانی و یا خارجی برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در تضاد قراردارد.

افزون بر آن در این نشست همچنین قرار است در خصوص استفاده از یک مشاور خارجی در صورت استفاده از کادرفنی ایرانی نیز مورد بررسی قرار گیرد که به نظر می رسد مسوولان فدراسیون والیبال هنوزهم اعتماد لازم به توانایی های مربیان ایرانی برای سپردن اختیارات کامل به این کادر در مهمترین رویداد ورزشی جهان را ندارند.
با توجه به کسب عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای آسیایی ، استفاده از مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی به ‌دلیل برخی ملاحظات محافظه ‌کارانه و به این خاطر که اگر مربی ایرانی در بازی های المپیک موفق نباشد، برای همیشه از لیست سرمربیان تیم حذف خواهد شد به نظر می رسد که منتفی شده است و اکنون رییس فدراسیون والیبال می بایست به خواسته مطالبه گرانه جامعه والیبال کشور که همان استفاده از کادر فنی تمام ایرانی در بازی های المپیک پاریس است ، جامع عمل بپوشاند و هر چه سریع تر و بدون برگزاری نشستی قرارداد بهروز عطایی سرمربی ، مصطفی کارخانه سرپرست، علیرضا طلوع‌کیان دستیار اول سرمربی، عظیم جزیده دستیار دوم سرمربی، دکتر مهدی احمدی تراپیست و حسین خوریانی آنالیزور را تمدید کند و در صورت درخواست عطایی بر شمار اعضای این کادر بیفزاید

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...