نسخه چاپی

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با نما مطرح كرد:

مجلس به دنبال مقابله جدی با حقوق‌های نجومی/ ادامه سیاست تعدیل حقوق نجومی بگیران در سالهای آینده

عکس خبري -مجلس به دنبال مقابله جدي با حقوق‌هاي نجومي/ ادامه سياست تعديل حقوق نجومي بگيران در سالهاي آينده

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال آن است كه افرادی كه حقوق‌های بالایی دریافت می‌كنند از افزایش حقوق كمتری برخوردار باشند و ما می‌خواهیم این موضوع را در سال‌های آینده هم ادامه دهیم. اگر چندین سال این رویه در جریان بررسی لایحه بودجه مورد توجه قرار گیرد، فاصله بین حقوق مردم به عدالت نزدیك‌تر می‌شود.

ابوالفضل ابوترابی، در گفتگو با خبرنگار «نما» با تاکید بر ضرورت مقابله با نجومی بگیران، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی عزم جدی برای مقابله با نجومی بگیران دارد و ما می‌خواهیم فاصله طبقاتی را از بین ببریم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس برای تحقق این مسئله عزم جدی دارند به گونه‌ای که در بودجه سال ۱۴۰۰ کار بسیار خوبی انجام دادند و برای خودرو‌های بیش از یک میلیارد تومان و خانه‌های بیش از ۱۰ میلیارد تومان مالیات وضع کردند.

وی با اشاره به اینکه این مصوبات عزم مجلس برای مقابله با تبعیض را نشان می‌دهد، گفت: همچنین مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تا حد زیادی جلوی حقوق‌های نجومی را گرفت و در مصوبه‌ای مقرر کرد که افرادی که بیش از ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، به صورت ثابت دو و نیم میلیون تومان افزایش حقوق داشته باشند. این مصوبات نشان می‌دهد که مجلس برای رفع تبعیض گام‌های مهمی برداشته است و این مسیر را ادامه می‌دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که افرادی که حقوق‌های بالایی دریافت کنند از افزایش حقوق کمتری برخوردار باشند و ما می‌خواهیم این موضوع را در سال‌های آینده هم ادامه دهیم. اگر چندین سال این رویه در جریان بررسی لایحه بودجه مورد توجه قرار گیرد، فاصله بین حقوق و دریافتی مردم به عدالت نزدیک‌تر می‌شود و کاهش می‌یابد.

ابوترابی یادآور شد: البته این مصوبات مجلس گله مندی دستگاه‌ها و افرادی را که به دنبال دریافت حقوق‌های نجومی هستند، در پی داشته است و قطعاً باز هم اعتراضاتی خواهند داشت، اما نجوم بگیرانی باید بدانند که نمایندگان مجلس عزم جدی دارند تا با پدیده حقوق‌های نجومی برخورد کنند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه دارد و اجازه نمی‌دهد که فاصله طبقاتی و دریافت حقوق‌های نجومی در کشور افزایش یابد و از سوی دیگر به دنبال آن هستیم که با افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، برخورد جدی شود و گزارش تخلفات دستگاه‌ها و افرادی را که حقوق نجومی می‌گیرند، به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

۱۴۰۰/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...