نسخه چاپی

فیدلیتی هم با قرعه كشی عرضه خواهد شد!

عکس خبري -فيدليتي هم با قرعه کشي عرضه خواهد شد!

مدیر روابط عمومی بهمن موتور گفت: برنامه ای داریم كه خودرو فیدلیتی را بیشتر تولید و عرضه كنیم و اكنون به ترتیب میزان آن را افزایش داده ایم البته بحث قرعه كشی را نیز در نظر خواهیم گرفت.


به گزارش نما، مجتبی نظری مدیر روابط عمومی بهمن موتور، با اشاره به انتقادات مطرح شده نسبت به نحوه فروش و افزایش قیمت خودروی فیدلیتی گفت: در مراحل اولیه بحث قطعات و بحث حمل و نقل بین المللی مطرح می‌شود که اکنون با مشکل مواجه شده است.

او افزود: چند وقتی است که قیمت‌های حمل و نقل بین المللی حدود پنج برابر شده است، به طوری که یک کانتینر که در وارد می شد حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دلار بود و اکنون به ۸ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است. همچنین خودروهای معادل این فیدلیتی هم اکنون در عربستان حدود ۲۳ هزار دلار، در دبی و عمارت ۱۸ هزار دلار به فروش می‌رود.

مدیر روابط عمومی بهمن موتور تشریح کرد: تعداد متقاضی زیاد است و متاسفانه نمی‌توانیم نیاز ۱۰۰ درصد مردم را برطرف کنیم؛ فروش را در سیستمی که زیر نظر وزارت صمت است، انجام می‌دهیم. اکنون فیلتری روی فروش محصول گذاشته ایم و در بحث فروش، به هر کد ملی و سن بالای ۱۸ سال اجازه خرید داده می شود.

نظری در پاسخ به چرایی کوتاه بودن زمان ثبت نام خودرو گفت: در آخرین مرحله از ثبت نام حدود یک ساعت سایت باز بود و این روند ماهانه انجام خواهد شد.

او در پایان گفت: برنامه ای داریم که این خودرو را بیشتر تولید و عرضه کنیم و اکنون به ترتیب میزان آن را افزایش داده ایم. بحث قرعه کشی را نیز در نظر خواهیم گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...