نسخه چاپی

پوربیگلری در گفتگو با نما:

سفرهای استانی هیأت دولت سرمایه اجتماعی نظام را افزایش می‌دهد

عکس خبري -سفرهاي استاني هيأت دولت سرمايه اجتماعي نظام را افزايش مي‌دهد

نماینده سابق مجلس گفت:سفرهای استانی یكی از راه‌های مهم و مقبول برای افزایش پایگاه اجتماعی نظام است و آقای رئیسی با درك این واقعیت و ضرورت، سفرهای استانی را، آن هم در شرایط كرونایی در دستور كار قرار داده است.


شهباز حسن پوربیگلری در گفتگو با خبرنگار نما، درباره سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: سفرهای استانی موجب دلگرمی و وحدت ملی می‌شود. متأسفانه در دولت قبل سفرهای استانی رنگ باخته بود و رئیس جمهور قبلی در میان مردم حاضر نمی‌شد و به همین خاطر مردم به این باور رسیده بودند که رئیس جمهورشان خود را جدا از بدنه مردم می‌داند؛ در صورتی که رئیس جمهور با رأی مردم به قدرت رسیده و باید خود را جزئی از مردم بداند.

وی گفت: یکی از اقدامات خوب آقای رئیسی، از سر گرفتن سفرهای استانی است که بیش از چهار سال است رنگ باخته بود. آقای رئیسی با انجام سفرهای استانی و حضور در میان مردم، مردمی بودن دولتش را نشان می‌دهد و اینکه علاقه شدیدی دارد تا از نزدیک با مشکلات آشنا و با مردم هم‌کلام شود.

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی به خوبی درک کرده که اگر می‌خواهد خلأ میان مردم و دولت از بین رود باید در میان مردم باشد. به عبارت دیگر سفرهای استانی یکی از راه‌های مهم و مقبول برای افزایش پایگاه اجتماعی نظام است و آقای رئیسی با درک این واقعیت و ضرورت، سفرهای استانی را، آن هم در شرایط کرونایی در دستور کار قرار داده است.

پوربیگلری معتقد است: آنچه که رئیس جمهور می‌تواند در سفرهای استانی به دست آورد فراتر از آن چیزی است که وزرا یا مسئولان به او منتقل می‌کنند؛ به معنای دیگر وقتی آیت‌الله رئیسی در میان مردم حضور پیدا می‌یابد و سفرهای استانی را انجام می‌دهد، خود او مستقیماً با مردم سخن می‌گوید و بدون واسطه از مشکلات مردم آگاه می‌شود و در این شرایط دستورات لازم را صادر می‌کند، اما اگر سفرهای استانی در جریان نباشد، امکان دارد، وزیر یا مسئولی همه چیز را خوب جلوه دهد و در این شرایط رئیس جمهور از بسیاری از مشکلات ناآگاه است.

وی با بیان اینکه امید می‌رود دولت سیزدهم، دولت کارآمد و به معنای واقعی مردمی باشد، اظهار داشت: تا به امروز آقای رئیس جمهور به وعده‌های خود عمل کرده که یکی از آنها تسریع در روند واکسیناسیون است و امیدواریم گام بعدی دولت او، کنترل بازار و قیمت‌ها باشد و سپس افزایش ساخت و ساز مسکن. من معتقدم دولت آقای روحانی دولت امید نبود بلکه دولت آقای رئیسی دولت امید است.

۱۴۰۰/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...