نسخه چاپی

اظهار نظر جالب كاناوارو درباره توپ طلا

عکس خبري -اظهار نظر جالب کاناوارو درباره توپ طلا

برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۶ و یكی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال اظهارنظر جالبی در خصوص توپ طلا و شانس احتمالی مسی صحبت كرد.


به گزارش نما، با مشخص شدن ۳۰ نامزد نهایی فرانس فوتبال برای کسب توپ طلا، گمانه زنی‌ها در خصوص برنده این جایزه به اوج رسید و بسیاری عنوان کردند که لیونل مسی می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را کسب کند.

فابیو کاناوارو که در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک مدافع برنده این جایزه شد، در خصوص توپ طلای ۲۰۲۱ صحبت کرد و گفت: از اینکه ۵ نامزد ایتالیایی در لیست توپ طلا می‌بینم احساس خرسندی می‌کنم. بعد از من کسی نتوانسته به عنوان یک ایتالیایی توپ طلا را بدست آورد.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ اظهار داشت: جورجینیو کسی است که بیشترین حق را دارد که توپ طلا را بدست آورد ولی قانع شدم که مسی آن را تصاحب خواهد کرد. بارلا یکی از کسانی است که می‌تواند این جایزه را بدست آورد و اینکه به نظرم جای خالی کیه‌زا در این لیست دیده می‌شود. او در قهرمانی ایتالیا در یورو نقش مهمی ایفا کرد.

وی ادامه داد:‌ گرفتن توپ طلا توسط مدافعان و دروازه‌بانان بسیار سخت و دشوار است ولی دوناروما یکی از کسانی است که می‌تواند برای این جایزه تلاش کند. او هم در تیم ملی ایتالیا نقش مهمی ایفا کرد و هم در تیم پاریس شانس این را دارد که قهرمان جام‌های بزرگ شود. عصر مسی و رونالدو دیگر در انتها قرار گرفته و بازیکنان دیگر می‌توانند برای کسب این جایزه تلاش کنند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...