نسخه چاپی

فورد برانكو در حال كسب افزایش سهم بازار و عناوین

عکس خبري -فورد برانکو در حال کسب افزايش سهم بازار و عناوين

فورد برانكوی دو درب جدید، از سوی كوین بیكن تحت آزمایش قرار گرفت.



به گزارش نما، کوین بیکن صاحب یک فورد برانکو کلاسیک است و فرصت بی نظیری را به دست آورده تا با پشت رول فورد برانکو جدید بنشیدند و این ۲ خودرو را مقایسه کند. کوین بیکن مردی با استعدادهای فراوان است که مهارت‌های بازیگری خود را در مجموعه فیلم‌های افسانه‌ای مانند Footloose نشان داده و همچنین از طرفداران فورد برانکو است. فورد برانکو دو درب مورد استفاده در این آزمایش دارای بسته Sasquatch متمرکز بر خارج از جاده، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و یک رنگ زیبا و خاص آبی است.

همانطور که فورد برانکو جدید به تدریج سهم بازار و عناوین اصلی را به دست می‌آورد، انتظار می‌رود افراد مشهوری را پشت فرمان این خودرو فورد ببینم.

جیم فارلی، رئیس شرکت فورد ادعا می‌کند که نسل جدید Bronco با قدرت هم‌اندازه سری F این شرکت و عملکرد یک موستانگ ساخته شده است. این خودرو براساس همان فورد Ranger ساخته شده و مدل کلاسیک دو درب برای اولین بار به نسخه چهار درب آن پیوسته است. گفته می‌شود ویژگی‌های ظاهری این مدل با اسکن از اولین نسل از Bronco طراحی شده و این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که ادعا می‌شود ۱۷ درصد تعلیق بیشتر از رقبای خود ارائه می‌دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...