نسخه چاپی

ممدوحی: توطئه دیگری در راه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینكه دشمن در تدارك فتنه ای دیگر است، گفت: ملت ایران همواره باید بیداری و هوشیاری خود را در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی حفظ كند.

به گزارش نما، آیت الله ˈحسن ممدوحیˈ روز جمعه در آستانه سالروز حماسه نهم دی، در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هیچگاه تمام نخواهد شد، افزود: توطئه دیگری در راه است که نشانه های آن هم قابل مشاهده است، لذا مردم باید هوشیار باشند و به دشمن مهلت ندهند.

وی قیام خودجوش ملت در نهم دی ماه سال 88 را پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی و توطئه گران داخلی خواند و افزود: قیام نهم دی نشانگر اوج بصیرت و بیداری ملت ایران در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی گفت: به حمدالله خداوند تبارک و تعالی ملت ایران را دشمن شناس آفریده است به گونه ای که به سرعت در مقابل هر توطئه ای واکنش نشان می دهد.

آیت الله ممدوحی افزود: با این حال، دشمن هیچگاه دست بردار نیست و باز هم توطئه های خود را تکرار می کند، لذا بر ملت واجب است که همواره هوشیار و بیدار باشند.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در هدایت و بیداری مردم در مقابل فتنه گران گفت: معظم له، کلیدی ترین نقش را در تمامی مسائل کشور بر عهده دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نعمت بزرگی است که خداوند نه تنها به کشور ما بلکه به تمامی آزادیخواهان جهان داده است، لذا تبعیت و پیروی از فرمایشات و توصیه های ایشان همواره راهنما و راهگشای ملت در مقابله با فتنه هاست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند و با آگاهی تو دهنی محکمی به آن ها بزنند.

۱۳۹۱/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...