نسخه چاپی

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی:

تنش های منطقه ماحصل شیطنت‌های رژیم صهیونیستی است

عکس خبري - تنش هاي منطقه ماحصل شيطنت‌هاي رژيم صهيونيستي است

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه تعدادی از كشورهای منطقه فریب نیرنگ های رژیم صهیونیستی را خورده اند و وارد بازی شدند كه در نهایت به ضرر این كشورها تمام خواهد شد، گفت: فكر نمی كنم كشوری جرات این را داشته باشد كه در مرزهای ایران تغییراتی را اعمال كند.

جلال محمودزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی "نما" با اشاره به تنش های ایجاد شده بین ایران و آذربایجان اظهار داشت: همواره مسئولین نظام اعلام کرده اند تغییرات مرزی ایران در منطقه را تحمل نخواهند کرد لذا این تنش ها ماحصل شیطنت‌هایی است که اسرائیل به راه انداخته است.


وی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از کشورها بازیچه دست رژیم صهیونیستی شده اند، ادامه داد: اقدامات اخیر آذربایجان تعجب‌برانگیز است چرا که همیشه نظام جمهوری اسلامی در بحران های مختلف به این کشور و همچنین کشور ترکیه کمک کرده است.


این نماینده مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در کودتای ترکیه، این نظام جمهوری اسلامی بود که کمک کرد تا این کشور از هم نپاشد و به اصطلاح مشکلات دیگری برای آن ایجاد نشود.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی ادامه داد: با این حال متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه فریب نیرنگ های رژیم صهیونیستی را خورده اند و وارد بازی شدند که در نهایت به ضرر این کشورها تمام خواهد شد.


وی ادامه داد: این کشورها به زودی ضربه این مسئله را خواهند خود چرا که این کشورها نباید به رژیمی اعتماد کنند که کارش تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه و مسلمان است.

محمودزاده با بیان اینکه صهیونیست‌ها نمی‌توانند به شیطنت خود ادامه دهند، اظهار داشت: پس از مانوری که نیروهای نظامی در مرزهای ما انجام دادند، برخی کشورها توان نظامی ما را به درستی درک کردند البته از گذشته می‌دانستند که قدرت نظامی ایران به چه میزان است با این حال این گونه موارد اقدامات شیطنت آمیز علیه ایران قلمداد می‌شود و بنده فکر نمی کنم برخی کشورها جرات این را داشته باشند که در مرزهای ایران تغییراتی را اعمال کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بارها مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان داشتند که به تمامیت ارضی تمام کشورها احترام قائل هستند و دوست ندارند که تمامیت ارضی کشورهای همسایه در هیچ نقطه‌ای به خطر بیافتد لذا ما انتظار داریم برخی کشورها احترام متقابل را در این زمینه مدنظر قرار دهند.

محمودزاده تاکید کرد: برخی کشورها نباید برنامه های شیطنت آمیز رژیم صهیونیستی را در منطقه پیاده کنند و وارد این بازی شوند چرا که در نهایت خودشان ضرر خواهند کرد.

۱۴۰۰/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...