نسخه چاپی

بي‌تقوايان شجاعانه به اشتباهات خود اقرار كنند

نقویان :بی‌بی‌سی نمی‌تواند در لباس دلسوزی از ملتی بصیر سواری بگیرد

عکس خبري -نقويان :بي‌بي‌سي نمي‌تواند در لباس دلسوزي از ملتي بصير سواري بگيرد

یك استاد دانشگاه با بیان اینكه رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی و آمریكا دل سوخته‌ای به حال این ملت ندارند، اظهار داشت: اگرچه گاهی در لباس دلسوزی ظاهر می‌شوند؛ اما نمی‌شود از ملتی بصیر سواری گرفت.

به گزارش نما و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ ناصر نقویان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران، اظهار داشت: یکی از قوانین حاکم بر هستی قانون صبر و تحمل است که گاهی در حکم یک داروی بسیار تلخ اما با پیامدهای بسیار شیرین به شمار می‌رود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در زیارت اربعین صفات عجیبی از خود امام حسین(ع) به صورت مستقیم آورده شده است و در واقع غبارها با 40 روز صبوری و تحمل فرو نشست.

وی با تاکید بر اینکه باید از این اربعین روشن و پاک که در سایه صبر و تقوای خانواده مطهر امام حسین(ع) به وجود آمد، درس بیاموزیم، گفت: اگر ما هم در این مسیر قرار بگیریم، وعده الهی بر ما نیز محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام نقویان در ادامه سخنان خود به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: 9 دی روزی است که این ملت صبر و تقوای خود را نشان داد، البته در گوشه و کنارها بی‌تقوایی‌های کوچکی را شاهد بودیم که امیدواریم بی‌تقوایان شجاعانه به اشتباهات خود اقرار کنند.

این استاد دانشگاه، اضافه کرد:‌ کسانی که مسئول پیگیری‌ها هستند به خاطر استیفای حقوق این ملت کوتاه نیایند؛ اما توده مردم و سیل حضور مردم کوه صبوری و تحمل آنها را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه در روز 9 دی بصیرتی توأم با تقوا در کنار محوریت مقام معظم رهبری شکل گرفت و به نتیجه رسید، افزود: امروز دنیا در نقش رهبری شیعه فکر و تأمل فراوان می‌کند.

حجت‌الاسلام نقویان بر همین اساس به انقلاب‌های به ثمر نشسته در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در مصر، فرعون مصر را به پائین کشیدند اما این کشور در حال حاضر پر از اضطراب است و مردم را به جان هم می‌اندازد که در واقع ریشه آن نبود محوری به نام رهبری است و کسی که سخنش فصل الخطاب باشد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه امروز دشمن می‌فهمد که حق با شیعه است، یادآور شد: به خطبا و کسانی که دارای منبر هستند، می‌گویم برای نشان دادن حقانیت شیعه لازم به ذکر حدیث و نکته از کتب تاریخی نیست و تنها کافی است که خورشید چهره امیرالمؤمنین را به جهانیان نشان دهیم.

وی بر همین اساس به تعبیرهای امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ما به خوبی این تعبیرها را متوجه می‌شویم، چرا که از آن دوران فاصله گرفتیم؛ امام(ره) فرمودند اگر کسی جنگ را قبول ندارد، باید به جنگ برود و امروز نیز اگر کسی در عظمت و حکمت رهبری ایرادی دارد، بنده از سخن آن روز امام(ره) استفاده می‌کنم که باید زیر چتر رهبری باشد تا آسیبی به این کشور نرسد.

حجت‌الاسلام نقویان با بیان اینکه کسی نباید این تصور را داشته باشد که امنیت ما را سلاح و زرادخانه‌ها تأمین می‌کند، تصریح کرد: حتی کسانی که سر و وضع مناسبی ندارد اما می‌توانند در خیابان‌ها حضور پیدا کنند و این امنیت مربوط به سلاح‌‌ها نیست، بلکه مربوط به ستون رهبری است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه وقتی فتنه‌ها از هر سو بارید و ما شاهد ناامنی‌ها در سوریه،‌ عراق و افغانستان هستیم، اما کشورمان در آرامش است، گفت: این آرامش نتیجه خون‌های شهدا و حضور امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امروز رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی و آمریکا دل سوخته‌ای به حال این ملت ندارند، اظهار داشت: اگرچه گاهی در لباس دلسوزی ظاهر می‌شوند؛ اما نمی‌شود از ملتی بصیر سواری گرفت.

حجت‌الاسلام نقویان با تأکید بر اینکه امروز ستون این نظام و کشور رهبری است، یادآور شد: اگر کسی خواست به این ستون لطمه بزند بداند داستانش همان حکایت سعدی است که یکی بر سر شاخ بن می‌برید.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: جایی که پای نظام و انقلاب و ولایت و رهبری باشد، تا پای جان ایستاده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد؛ رهبری اگر علی‌(ع) باشد اگر به او کمک نشود، تنها می‌ماند.

۱۳۹۱/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...