نسخه چاپی

من را «حاج علی» صدا كنید نه شوالیه!

فتح الله زاده: من شوالیه نیستم دوستان لطف كنند اگر لایق هستم مرا «حاج علی» صدا كنند

به گزارش نما به نقل از فارس، علی فتح‌الله‌زاده در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در خصوص قهر جواد نکونام با مهدی رحمتی و داستان کادر فنی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قهر نکونام و مهدی رحمتی درست نیست ما در ابتدای فصل نکونام را به عنوان کاپیتان انتخاب کردیم و در ادامه فصل نکونام خودش بازوبند را به رحمتی داد. در بازی آخر هم شاهد بودیم که رحمتی بازوبند را به جباری داد من شخصاً در این موضوع دخالت نمی‌کنم چرا که انتخاب کاپیتان برعهده سرمربی است.

وی ادامه داد: من به بازیکنان گفته‌ام که در هر بازی بازوبند را به هم تعارف کنند. چند بازیکن در تیم داریم که می‌تواند کاپیتان باشند به همین دلیل از آنها درخواست کرده‌ام بازوبند را به هم تعارف کنند تا همه ببینند که ما هیچ مشکلی نداریم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: چرا وقتی بازیکنی روی نیمکت می‌نشیند از این موضوع ناراحت می‌شود دلیلش کاملاً روشن است چون رسانه‌ها نیمکت‌نشینی را موضوعی بد جلوه داده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص این نکته که نکونام گفته بود دلم شاد نیست و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشدم، عنوان کرد: عمل و نگرش بازیکن برای ما خیلی مهم است. نکونام در اسپانیا و در سطح اول فوتبال این کشور بازی کرده است و شاید برخی از شوخی‌ها را جدی می‌گیرد. می‌خواستند بازیکن خوب ما را بگیرند و به همین دلیل من خودم در این موضوع ورود کردم.

وی با بیان اینکه هر تیمی آرزوی داشتن نکونام را دارد، گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نویی کار درستی کرد که نکونام را در دیدار برابر آلومینیوم وارد زمین نکرد. مجیدی با سابقه‌تر از نکونام و رحمتی و جباری است و به همین دلیل کاپیتان تیم خواهد بود هرچند که ما نباید در این موضوع دخالت کنیم تا قلعه‌نویی کاپیتان را انتخاب کند.

مدیرعامل آبی پوشان در خصوص پرداخت پول ردی عنوان کرد:‌ اگر بحثی غلط مطرح شود و غلط ادامه پیدا کند به فاجعه تبدیل خواهد شد ما با ردی توافق کردیم که 20 روز پس از فسخ قرارداد پولش را پرداخت کنیم.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه رینالدو از ما شاکی بود که پولش را پرداخت کردیم، ادامه داد: ما پول رینالدو را پرداخت کردیم اما صرافی که باید کار ما را انجام می‌داد خلف وعده کرد که این موضوع را هم برطرف خواهیم کرد. ما توزی و ردی را از لیست خارج کردیم و فردا هم کارت بازی فرهاد مجیدی را می‌گیریم هر تیمی می‌تواند بازیکنانش را کنار بگذارد و با تعهدی که می‌دهد مشکلات احتمالی را برطرف کند.

وی در مورد اینکه همیشه از تبعیض بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس ناراحت بوده است، گفت: بعد از انقلاب تا حالا پرسپولیس همیشه بیشتر از ما امکانات و پول داشته است. رحمتی و سایر بازیکنان قسط‌های عقب‌ افتاده خود را از من می‌خواهند به همین دلیل من در چند روز اخیر 83 میلیون، 75 میلیون قرض گرفتم و پس از آن 800 میلیون هم از پرهام گرفتم تا پول بازیکنان را پرداخت کنم.

فتح‌زاده ادامه داد:‌ در شهرک اشرفی اصفهانی آپارتمانی ساخته شده است که تنها دو واحدش متعلق به من است اما همه می‌گویند تمام این آپارتمان مال من است که این صحت ندارد. 800 میلیونی که از پرهام گرفته‌ام در مدت هشت ماه به وی بازمی‌گردانم.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نکونام به اساسونا یا الوصل خواهد رفت، تصریح کرد:‌ خیر، این موضوع درست نیست و نکونام تا آخر فصل در استقلال می‌ماند.

وی در مورد قهر نکونام و رحمتی تأکید کرد:‌ این دو بازیکن مشکلی با هم ندارند شب قبل از بازی با آلومینیوم هم شاید سرمربی خواسته که این دو بازیکن در کنار هم نباشند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه زمانی که مجیدی می‌خواست به استقلال بیاید برخی‌ها مخالف حضور وی بودند، عنوان کرد:‌ اگر در انتقال اخبار دقت کنیم همه چیز روشن می‌شود. اگر فیلم اعتراض برخی‌ها به حضور مجیدی دراستقلال را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که تنها هفت نفر بودند که با این موضوع مخالف بودند و سایرین موافق حضور مجیدی در استقلال بودند. به هر حال در ورزشگاه آزادی خواهید دید که مجیدی چقدر هوادار دارد. قطع یقین اگر حجازی هم زنده بود از فرهاد دعوت می‌کرد که به استقلال بیاید.

وی در مورد صحبت‌های اخیر مجیدی و قلعه‌نویی مبنی بر مکتب حجازی و مکتب استقلال خاطرنشان کرد: نباید نام مکتب را وارد فوتبال کنیم چرا که این واژه مربوط به اعتقادات است نه ورزش. در ورزش باید از کلمه اسطوره استفاده کرد و باید قبول کنیم که حجازی در فوتبال ایران یک اسطوره بود.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا مبنی براینکه برخی‌ها با رفتار غیر حرفه‌ای بازیکنان جوان ما را هوایی می‌کنند، گفت: من رابطه بسیار خوبی با حیدری مدیرعامل سایپا دارم و به همین دلیل سراغ بازیکنان نمی‌روم. ممکن است دلال‌ها به سراغ بازیکنان سایپا رفته باشند؛ از همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ بازیکنی از سایپا بدون اجازه تقوی به استقلال نخواهد آمد.

وی در مورد اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر استقلال عنوان کرد:‌ در دیدار برابر آلومینیوم داور مسابقه دو پنالتی به سود ما اعلام نکرد و حتی یک گل ما را هم مردود اعلام کرد اما من معتقدم فغانی یکی از بهترین داوران است. اگر حتی نتیجه بازی را هم واگذار می‌کردیم باز هم این موضوع را مطرح می‌کردم چرا که از اقتدار فغانی خوشم می‌آید چون وی اقتدارش را با احترام به همه نشان می‌دهد.

فتح‌الله‌زاده در مورد میزبانی دورودی‌ها نیز گفت:‌ آنها نشان دادند تماشاگران شایسته‌ای دارند و حق‌شان است که در لیگ هم میزبان تیم‌های حریف باشند. باز هم درود می‌فرستم به مردم دورود. مربی پرتلاشی به نام مایلی‌کهن در این تیم فعالیت می‌کند و همه باید به وی کمک کنند. معتقدم گهر دورود پتانسیل ماندن در لیگ را دارد. دارا و ندار حرف درستی بود که مایلی‌کهن به آن اشاره کرد هرچند که داراتر از ما هم در لیگ هستند.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال بیشتر در بخش فوتبال فعالیت می‌کند، گفت: ما حداقل شش رشته دیگر را هم راه‌اندازی کرده‌ایم اما متأسفانه آنها به چشم نمی‌آیند چرا که هنوز متمرکز نشد‌ه‌اند و برخی مواقع به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم آنها را حفظ کنیم.

در پایان برنامه بهرام شفیع کلماتی را مطرح کرد و از فتح‌الله‌زاده خواست نظرش را در خصوص این کلمات بگویید:

استقلال: محبوب قلب‌ها

کمپ حجازی: آروزی دیرینه من و هواداران

رویانیان:‌ دوست خوب من

پرویز مظلومی: سوبله چوبله

حسن روشن: عجوبه تمام نشدنی فوتبال

مایلی‌کهن: عزیز ما

چک برگشتی: فتح‌‌الله‌زاده

حجازی: اسطوره

کفاشیان: مدیر توانا

بمب‌ ترکاندن: برو بالاتر...

شوالیه: من شوالیه نیستم دوستان لطف کنند اگر لایق هستم مرا «حاج علی» صدا کنند.

۱۳۹۱/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...