نسخه چاپی

جانشین فرمانده ناجا: برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسیم

عکس خبري -جانشين فرمانده ناجا: براي خدمت به مردم شب و روز نمي‌شناسيم

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینكه پلیس در خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری و ساری است.


به گزارش نمااز پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمانش و شهیدان نیروی انتظامی را گرامی می داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی آرزوی طول عمر توام با صحت، سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

وی با ذکر اسم «بسم رب الشهداء و الصدیقین» خطاب به حضار، مسئولین و کارکنان ناجا ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: آرزوی قبولی طاعات، عبادات و زیارت همه شما عزیزان را در این مکان مقدس که مزین به پیکر 30 هزار شهید و 4 هزار شهید گمنام است را دارم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا یادآور شد: امروز آیین غبارروبی از مزار شهید نیست؛ آیین غبارروبی از دل های خودمان است و آمده ایم که به شهدا توسل کنیم و بگوییم؛ شرمنده هستیم اگر نمی توانیم آنچه که امانت در دستان ما است را بخوبی انجام دهیم؛ آمده ایم از شما شهدا مدد بگیریم.

سردار رضایی با اشاره به فرازی از سخنان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که ما «ملت امام حسینیم»، «ما ملت شهادتیم» ادامه داد: اینجا بهشت زهرا (س) است، اینجا ام القری جهان اسلام است، اینجا یک کشور به تمام معنا و یک مکان مقدس است و با تمام وجود به مقام شامخ شهیدان عزیز احترام می گذاریم و عزم خضوع داریم.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان مقدس است، یادآور شد: هفته ناجا؛ هفته گرامی داشت همه خوبی ها است، نیروی انتظامی امروز از مردم، برای مردم در خدمت مردم و تکیه گاه مردم است.

وی با بیان اینکه در گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و همزمان با ششمین روز ، حضور در کنار شهدا و عطرافشانی مزار آنان را برنامه ریزی کرده ایم خاطرنشان کرد: امروز در کنار بهترین ها هستیم تا از آنان امدادخواهی کنیم؛ حضور ما در این مکان مقدس به دعوت شهدا است و این توفیق را قدر می دانیم که امروز در خدمت خانواده معظم شهیدان ، جانبازان و ایثارگران هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه راه امام راحل (ره) و شهدا را ادامه می دهیم، تاکید کرد: نفسمان را با نفس رهبری تنظیم می کنیم و با روحیه انقلابی، ایثارگری و جهادی تلاش خواهیم کرد که یار مظلومان و همه مردم باشیم.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز سرباز محض ولایت فقیه است، خاطر نشان کرد: شاکله ناجا در مسیر معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است؛ امروز فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری و ساری است و برای صیانت از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان پیش می رویم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است، خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که بگوید بازوی انقلاب اسلامی و از پیشتازان و بسترسازان ظهور می باشد.

جانشین فرمانده ناجا با یادی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: اخلاص، ویژگی بارز این سپهبد شهید بود که این اخلاص بر کلام، رفتار و عملش هویدا بود و پوزه استکبار را به خاک مالید، در منطقه وحدت ایجاد کرد و پرچمدار و علمدار سربازی ولایت فقیه بود.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مرزها تا شهرها و جاده ها به مردم خدمت می کند، تصریح کرد: پلیس در خدمت به مردم شبانه روز نمی شناسد و تکلیف مدار است؛ افتخار می کنیم که خادم ملت و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم؛ خداوند را شاکریم که در راس این سازمان یک مجتهد و ولی فقیه، فرماندهی می کند.

وی با قدردانی از همراهی ملت در پیشبرد اهداف ناجا مطرح کرد: ما قدردان ملتی هستیم که فرزندان خود را در نیروی انتظامی همراهی می کنند و به پاس این همراهی نیروهای پلیس نیز بر خود شب و روز و سرما و گرما نمی شناسند و در تمام ایام سال به این توفیق خدمت افتخار می کنند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: ان شاء الله خداوند تبارک به همه ما این توفیق را دهد که قدر هدیه الهی یعنی خدمت در لباس مقدس سربازی را بدانیم.

وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و ان شاء الله که با توسل بر روش و منش آنان شرمنده شان نشویم و چرا که مرگ تاجرانه ای را انتخاب کردند و ان شاء الله عاقبت ما نیز به شهادت ختم شود.

۱۴۰۰/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...