نسخه چاپی

استقلال مظلوم واقع شده است/ امیدوارم بالادستی‌ها دخالت نكنند

عکس خبري -استقلال مظلوم واقع شده است/ اميدوارم بالادستي‌ها دخالت نکنند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینكه مشكلات مالی استقلال مدتهاست گریبانگیر این تیم شده است گفت: امیدوارم دخالت های بالادستی ها تمام شود.


به گزارش نما، علی فتح الله زاده پس از پایان جلسه با مدیران عامل پیشین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: مصطفی آجرلو جلسه ای را با مدیران سابق برگزار کرد و بنده میزبانی این جلسه صمیمانه را به عهده گرفتم. هدف ما از این جلسه استفاده از تجربیات مدیران سابق بود که در اختیار آجورلو قرار دهیم.

وی تاکید کرد: این جلسه به نوعی اتحاد مدیریتی هم حساب می شد. سالهاست که باشگاه استقلال مظلوم واقع شده و ضررهای زیادی هم کرده است. در این شرایط سخت آجورلو مدیریت استقلال را قبول کرد؛ با وجود این که می دانست مشکلات زیادی وجود دارد. ما هم تمام توان خود را به کار می بندیم تا او را در این راه همراهی کنیم و در استقلال موفق باشد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص بحث اصلی استقلال که مشکلات مالی است، افزود: مدیران سابق راهکارهای خوبی دادند. البته یکی از مشکلات استقلال که به مسائل مالی مربوط می شود دخالت های بالادستی ها است. اسپانسرهایی که این روزها وجود دارند نمی توانند منابع مالی استقلال و پرسپولیس را تامین کنند. بنابراین این دو باشگاه یا باید به بخش خصوصی واگذار شود، یا شرایطی برایشان بوجود بیاید که بودجه بیشتری داشته باشند.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: تمام مدیرانی که به استقلال آمده اند وعده حل مشکلات مالی را داده اند اما این اتفاق نه تنها نیفتاد بلکه بدهی بیشتری هم برای مدیرعامل بعدی بوجودآمد. بنابراین دولت یا دولتی ها باید به فکر یک بسته حمایتی یا تامین بودجه بیشتر باشند.

وی در پایان و در خصوص بازسازی دوباره کمپ زنده یاد حجازی گفت: آجورلو کار خوبی را انجام داد. کمپ حجازی یک سرمایه عظیم برای باشگاه استقلال است و با تدبیر آن تیم می تواند بدون دغدغه پیدا کردن زمین خود، تمریناتش را در این مجموعه برگزار کند.

۱۴۰۰/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...