نسخه چاپی

آغاز عملیات اجرای ساخت ۲ میلیون واحد مسكونی توسط وزارت راه

عکس خبري -آغاز عمليات اجراي ساخت ? ميليون واحد مسکوني توسط وزارت راه

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی قصد دارد با استفاده از قانون جهش تولید مسكن عملیات اجرای احداث ۲ میلیون واحد مسكونی را آغاز كند.


به گزارش نما، علی نیک زادثمرین در تشریح نشست صبح امروز با وزیر راه و شهرسازی، گفت: دستور کار نشست امروز در زمینه ساخت مسکن پیرو شعار رئیس جمهور برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه زمان ساخت واحدهای مسکونی دوسال در نظر گرفته شده، وزارت راه و شهرسازی قصد دارد با استفاده از قانون جهش تولید مسکن مصوب مجلس یازدهم، عملیات اجرای احداث ۲ میلیون واحد مسکونی را آغاز کند.

وی گفت: نمایندگان در این نشست سوالاتی را در خصوص تامین تسهیلات، زمین، مصالح ساختمانی، مجوزهای قانونی ساخت به منظور احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن مطرح کردند که پاسخ‌های لازم به آن‌ها ارائه شد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه در راستای احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی اقدامات خوبی از جمله تهیه جدول زمان‌بندی، توافق با استانداران و طرح مباحث لازم در اولین جلسه شورای عالی مسکن انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری سیستم بانکی و پشتوانه دولت اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی، احداث واحد مسکونی آغاز شود؛ این واحدهای مسکونی بر اساس قانون جهش تولید مسکن ساخته می‌شوند.
منبع: خانه ملت

۱۴۰۰/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...