نسخه چاپی

رفیعی: فدراسیون فوتبال مورد هجمه و اتهام زیادی قرار گرفته/ رأی پرونده ویلموتس ظرف ۱۰ روز آتی صادر خواهد شد

عکس خبري -رفيعي: فدراسيون فوتبال مورد هجمه و اتهام زيادي قرار گرفته/ رأي پرونده ويلموتس ظرف ?? روز آتي صادر خواهد شد

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی گفت: عاشقانه كمك كردیم و منتظر هستیم ظرف ۱۰ روز آینده رای پرونده مارك ویلموتس صادر شود.


به گزارش نما، غلامرضا رفیعی، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور حقوقی طی گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد چندین اتهام بودیم که مهم‌ترین آن گزارش اخبار بود به این مضمون که ۹ میلیارد تومان به دست نماینده واسطه شرکت VAR می‌افتد. در برنامه دیگر اعلام کردند که AFC از ما کمک داور ویدئویی نخواسته.

وی در ادامه عنوان داشت: نامه‌ای دو صفحه‌ از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که تیم های حاضر در مقدماتی جام جهانی باید برخی الزامات را فراهم کنند. در همین نامه به ما اعلام شده که میزبان‌ها باید چه چیزهایی رعایت کنند. حداقل‌ها را در خصوص VAR به ما اعلام کردند. امیدوارم منتقدان از سر دلسوزی فدراسیون فوتبال را مورد انتقاد قرار داده باشند. در همه نامه‌ها همه چیز واضح است.


مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح داشت: فضای رسانه‌ای جو را متشنج کردند. نامه‌های ای اف سی نشان می‌دهد که این اتهامات درست نیست. بیایند ثابت کنند که ما در معاملات مشکل داشتیم. داستان VAR یک موضوع کلان و جزو الزامات فوتبال جهان است. قطر سیستم وی ای آر خودش را دارد اما وقتی بازی‌ها در قالب ای اف سی برگزار می شود، شرکت طرف آنها می آید و کارها را بر عهده می گیرد.

رفیعی هم‌چنین بیان داشت: مملکت پلیس دارد، مملکت وزارت امور خارجه دارد. فدراسیون فوتبال مانند دیگر کشورهای دنیا می آید ۱۵ شرکت را در سایت فیفا می بیند و به آن ها نامه می زند. وقتی ما به ۱۵ نامه می‌دهیم و ۱۳ تا از آنها نامه جواب نمی دهند ما چه کار کنیم؟ هجمه زیادی به فدراسیون فوتبال است. ۲ شرکت پذیرفتند که یکی گفت اجاره نمی‌دهیم . شرکت دیگر هم گفت من اجاره می دهم اما باید اجازه امور گمرکی و خارج کردن آن را به ما بدهید که خیالشان از بردن وسایل راحت باشد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی گفت: این موضوع در زمان مدیریت ما نبوده اما مسولانه جلسات را شرکت کردیم و وکلای ما زحمات خود را کشیدند اما این سنگین ترین است و پیچیدگی های زیادی دارد. ما نگاه نکردیم که مشکل برای فدراسیون قبلی یا فعلی است. ما عاشقانه کمک کردیم و منتظر هستیم ظرف ۱۰ روز آینده رای صادر شود. امیدوارم رای فیفا تایید نشود.

۱۴۰۰/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...