نسخه چاپی

حاجی‌دلیگانی در گفتگو با نما:

زنگنه باید درباره كرسنت پاسخگو باشد

عکس خبري -زنگنه بايد درباره کرسنت پاسخگو باشد

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه دولتمردان سابق باید پاسخگوی رای صادره علیه پرونده كرسنت باشند، بیان داشت: بسیاری از معاونان و افراد نزدیك به زنگنه در وزارت نفت هم در پرونده كرسنت نقش داشتند، اما با وجود این، این وزارتخانه مهم به آنان سپرده شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با «نما» با اشاره به رأی اخیر دادگاه لاهه مبنی بر محکومیت ایران در پرونده کرسنت، اظهار داشت: زمانی که روحانی زنگنه را به عنوان وزیر نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، بسیاری از نمایندگان با این گزینه مخالف بودند و ما گفتیم که وی فردی مورد وثوق نیست و در پرونده کرسنت نقش داشته است، اما دولتمردان گفتند که این گونه نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از معاونان و افراد نزدیک به زنگنه در وزارت نفت هم در پرونده کرسنت نقش داشتند، اما با وجود این، این وزارتخانه مهم به آنان سپرده شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی ادعا داشت که ظرف چند بار مشکلات پرونده کرسنت را حل و فصل می‌کند و با مذاکراتی که انجام می‌دهند به دنبال رفع این مشکل هستند، اما هنوز هم می‌بینیم که این مشکل برطرف نشده است.

نماینده مردم «شاهین شهر» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولین رأی دادگاه لاهه علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین بود که البته این رأی کاملا ناحق است و جمهوری اسلامی ایران باید تمام توان خود را به کار ببرد تا این رأی شکسته شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: علاوه بر این همه افرادی که به ویژه در دولت روحانی در پرونده کرسنت مقصر بودند و باعث محکوم شدن کشورمان شدند، حتما باید پاسخگوی قصور خود باشند.

۱۴۰۰/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...