نسخه چاپی

هلاكت سركرده گروه تروریست "فرقان" در سوریه

عکس خبري -هلاکت سرکرده گروه تروريست "فرقان" در سوريه

انفجار تروریستی در منطقه الیعقوبیه جسرالشغور، حمله تروریستها به فرودگاه تفتناز ادلب و كشته شدن دو نفر از سركردگان گروههای برهم زننده امنیت و ثبات در سوریه از جمله خبرهای مربوط به این كشور است

به گزارش نما به نقل از مهر، انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه الیعقوبیه در جسرالشغور ادلب به کشته شدن دو شهروند سوری منجر شد، این انفجار تروریستی، خسارتهایی به منازل مردم و تاسیسات عمومی وارد کرد.

این رسانه همچنین گزارش داد نیروهای ارتش با حمله یک گروه تروریستی به فرودگاه تفتناز در ادلب مقابله کردند که در نتیجه آن، شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

رویای ۴۰ ساله اشغالگران قدس درباره سوریه

خبر دیگر اینکه "موشه العاد" یک کارشناس راهبردی رژیم صهیونیستی، سقوط نظام حاکم در سوریه را رویای ۴۰ ساله این رژیم دانست. به گفته وی،"با سقوط نظام حاکم در سوریه، تهدیدی راهبردی علیه اسرائیل برای مدتی طولانی از بین خواهد رفت، چرا که دمشق اولین قدرت عربی مخالف اسرائیل به شمار می رود و در این صورت اسرائیل بی آنکه حتی یک گلوله شلیک کرده باشد، از وجود این دشمن رهایی یافته است".

"عادل سماره" مدیر مرکز مطالعات المشرق در رام الله به العالم گفت : اگر این رویای صهیونیستها محقق شود خود رژیم صهیونیستی دستاوردی نخواهد داشت، زیرا سقوط سوریه نتیجه خدمات برخی از کشورهای منطقه به امپریالیسم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: حوادث سوریه به نفع رژیم صهیونیستی است، زیرا سوریه تنها کشور جهان عرب است که به مقاومت و مقابله با جبهه استکبار می پردازد.

"احسان سالم" عضو جریان ملی و اسلامی فلسطین در رام الله نیز اظهار داشت: هدف حملات علیه سوریه پایان دادن به نقش ملی و مقاومتی این کشور در منطقه است؛ اما نظام حاکم همچنان حوادث را در کنترل خود دارد و رهبری سوریه همه چیز را مدیریت می کند، ملت سوریه هم حول محور رهبران خود حرکت می کند و از کشور در مقابله با خائنان، مزدوران و بیگانگان حفاظت خواهد کرد.

هلاکت دو نفر از سرکردگان گروههای تروریستی در سوریه

از سوی دیگر، شبکه العالم از هلاکت محمد علوش فرمانده تیپ موسوم به "فرقان" و شماری از افراد تحت امر وی در حومۀ دیرالزور در شرق سوریه خبر داد. بنا بر این گزارش، عمر قره دامور فرمانده عناصر مسلح منطقه کفر تخاریم در حومۀ ادلب نیز به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شده است.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...