نسخه چاپی

آقاتهراني خبر داد:

توصیه های آیت الله مصباح یزدی به جبهه پایداری

به گزارش نما به نقل از مهر، دبیر جبهه پایداری از ۲ توصیه آیت الله مصباح یزدی به این تشکل برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: شرایط و زمینه معرفی فرد اصلح باشد، ائتلاف می کنیم.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در پاسخ به این سئوال که کاندیدای نهایی جبهه پایداری چه زمان و بر اساس چه معیارهایی معرفی خواهد شد، تصریح کرد: انشاالله به وقت خودش کاندیدای مورد نظر جبهه پایداری بر مبنای اصل اصلح بودن معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: زمینه باید برای معرفی کاندیدای اصلح فراهم شود و جبهه پایداری به دنبال زمینه سازی در این خصوص است؛ توصیه آیت الله مصباح هم به جبهه پایداری این بوده است که اولا شرایط برای معرفی کاندیدای اصلح فراهم شود و سپس اصلح ترین فرد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شود.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که احتمال ائتلاف با دولت و یا گروه ۳ نفره تشکیل شده از سوی آقایان ولایتی، حداد و قالیباف وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ابتدا باید دید که این هایی که نام بردید به دنبال زمینه سازی برای معرفی فرد اصلح هستند یا نه؟ در ثانی آیا فرد اصلحی بر مبنای شاخص های مورد نظر جبهه پایداری در بین آنها وجود دارد یا خیر؟ در صورت محقق شدن این ۲ شرط شاید ائتلاف شکل بگیرد.

آقاتهرانی تاکید کرد که هر کدام از این ۲ شرط محقق نباشد، قطعا ائتلافی شکل نخواهد گرفت.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...