نسخه چاپی

سردار نقدي:

نهم دی ماه یك حادثه استثنایی در تاریخ بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مردم در 9 دی ماه 88 گفت: نهم دی ماه یك حادثه استثنایی در تاریخ بود.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا،‌ سردار محمدرضا نقدی در همایش مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج که با حضور 600 نفر از پیشکسوتان و نخبگان ملی در مجموعه فرهنگی و ورزشی 5 آذر برگزار شد، اظهار کرد:‌ 9 دی انقلابی بود که بار دیگر پیوند خود را با عاشورا و محرم در یک حماسه باشکوه به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به حادثه 15 خرداد یادآور شد: 15 خرداد که به عنوان مبدا انقلاب می‌شناسیم، در 12 محرم رخ داد و بار دیگر 12 محرم اما این بار در 9 دی ماه تکرار شد و انقلابی که ریشه در عاشورا داشت استمرارش نیز در عاشورا تضمین شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حماسه بزرگ و سرنوشت‌ساز 9 دی یک اتفاق استثنایی در تاریخ بود مردمی که هفت ماه زیر بار شدیدترین بار روانی قرار گرفته بودند، چشم باز کردند و دیدند که افراد باسابقه و کسانی که به طور سببی و نسبی با امام رابطه داشتند مسیر دیگری را نشان می‌دهند و برخی رسانه‌ها نیز همان مسیر را به آنان نشان می‌دهند اما مردم این مسیر را نادیده گرفتند و قدم در مسیر ولایت گذاشتند.

نقدی در پایان اظهار کرد:‌ نهم دی ماه آزمایشی بود که هیچ ملتی از آن نمی‌تواند سربلند بیرون آید اما ملت ما به تنهایی از آن سربلند بیرون آمد.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...