نسخه چاپی

فومنی در گفت‌وگو با نما:

منتقدان سفرهای استانی دلسوز مردم نیستند/ روحانی از مشكلات مردم خبر نداشت

عکس خبري -منتقدان سفرهاي استاني دلسوز مردم نيستند/ روحاني از مشکلات مردم خبر نداشت

دبیركل حزب مردمی صدای اصلاحات گفت: : منتقدان سفرهای استانی رئیس جمهور افراد دلسوزی نیستند؛ چون اگر دلسوز بودند، برچسب عوام‌فریبی به سفرهای استانی دولت نمی‌زدند.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: سفرهای استانی می‌تواند در حرکت رو به جلوی دولت مؤثر و مفید باشد. این سفرها به حل مشکلات استان‌ها کمک خواهد کرد. اینکه رئیس جمهور دیدار چهره به چهره با مردم دارد، کمک می‌کند تا او به مشکلات مردم پی ببرد.

وی گفت: یکی از ایراداتی که باید به دولت روحانی گرفت این است که او به حضور در استان‌ها خیلی توجه نداشت و مشکلات مردم را از نزدیک نه لمس می‌کرد و نه درک عمیقی از مشکلات مردم داشت.

دبیرکل حزب مردمی صدای اصلاحات خاطرنشان کرد: برخی از منتقدان سفرهای استانی رئیس جمهور می‌گویند که این سفرها پوپولیستی است؛ در صورتی که این سفرها عین مردم‌مداری و اهمیت به جایگاه مردم در حل مشکلات کشور است.

فومنی ادامه داد: آنهایی که چنین سخنانی را مطرح می‌کنند، قطعاً از روی عدم درک صحیح از شرایط است. آقای رئیسی یک رئیس جمهور عمل‌گراست و عمل‌گرایی او سبب شده تا بتواند در تمام استان‌ها حضور فعال و چشم‌گیری داشته باشد. به نظر من سفرهای استانی می‌تواند کمک‌های بسیاری را به دولت و مردم کند.

وی افزود: این افراد حق ندارند منتقد سفرهای استانی رئیس جمهور باشند؛ چون دولت مورد علاقه آنها که همان دولت روحانی بود، سفرهای استانی را جدی نگرفت و همه مردم مشاهده کردند که چه مشکلاتی به خاطر عدم توجه به سفرهای استانی متوجه کشور شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: منتقدان سفرهای استانی رئیس جمهور افراد دلسوزی نیستند؛ چون اگر دلسوز بودند، برچسب عوام‌فریبی به سفرهای استانی دولت نمی‌زدند.

فومنی معتقد است که نباید انتظار داشت مشکلات در یک شب حل شود. برای حل مشکلات باید برنامه داشت و انجام سفرهای استانی یکی از ابزارهای و برنامه‌های دولت برای حل مشکلات به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه با از سرگیری سفرهای استانی امید تازه‌ای در کالبد جامعه دمیده شده است، گفت: همین که مردم با رئیس جمهور خود مستقیم سخن می‌گویند و آن را از نزدیک مشاهده می‌کنند، خود به امید و از بین بردن یأس منجر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به دولت توصیه کرد که بعد از واکسینه شدن کامل کشور، بهبود شرایط اقتصادی و مهار تورم را در دستور کار خود داشته باشد.

۱۴۰۰/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...