نسخه چاپی

عملیات هدفمندی بر روی جایگاه‌های سوخت انجام شده است/ گرانی بنزین تكذیب می‌شود

عمليات هدفمندي بر روي جايگاه‌هاي سوخت انجام شده است/ گراني بنزين تکذيب مي‌شود

رئیس كمیسیون انرژی مجلس گفت: مشكل اكثر پمپ بنزین‌ها رفع شده است و در ساعات آینده نیز مشكل به كلی برطرف می‌شود.

به گزارش نما ، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره مشکلات ایجاد مشکل در استفاده از کارت‌های سوخت خودروها، اظهار کرد: عملیات هدفمندی بر روی جایگاه‌های سوخت انجام شده است که مسئولان مربوطه در حال رفع مشکل هستند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم از سوی مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی دقیق درباره اتفاق رخ داده انجام خواهد شد، افزود: برخی شایعات در فضای مجازی درباره اینکه مشکل ایجاد مربوط به گرانی احتمالی حامل‌های سوخت است، مطرح شده که این موضوع کذب محض است و تکذیب می‌شود.

نماینده اندیمشک در مجلس تصریح کرد: مشکل اکثر پمپ بنزین‌ها رفع شده است و در ساعات آینده نیز مشکل به کلی برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه بنده نیز به عنوان رئیس کمیسیون پیگیری‌های درباره اتفاق امروز داشتم و جلساتی نیز با مسئولان وزارت نفت و پالایش پخش داشتیم، عنوان کرد: رئیس مجلس نیز پیگیر اتفاق رخ داده است و به کمیسیون دستور پیگیری این موضوع را داده است.

به گزارش دانشجو، جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشورمان از ساعتی پیش با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم‌زده است.

یک منبع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را تایید کرد و گفت: در حال بررسی منشا این حمله هستیم.

گزارش ها حاکی است شهر‌های شمالی از ساری، آمل، بابل، نوشهر، رامسر و چالوس در مازندران حکایت از تعطیلی پمپ‌های بنزین و ازدحام مردم دارد. همچنین در استان گیلان به‌رغم عدم ارائه خدمات، اما نیرو‌های فعال در پمپ‌بنزین و جایگاه‌های سوخت پاسخگوی مردم هستند.

۱۴۰۰/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...