نسخه چاپی

فصل امید برای استقلال/ ریاضت بگذرد سختی سرآید؟

عکس خبري -فصل اميد براي استقلال/ رياضت بگذرد سختي سرآيد؟

فرهاد مجیدی و تیم استقلال با دو پیروزی مهم در هفته اول و دوم رقابت‌های لیگ برتر شرایطی را برای خود رقم زده‌اند و حالا می‌توانند به آینده‌ بهتری نسبت به فصل‌های گذشته امید داشته باشند.



به گزارش نما، فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اولین فصلی است که فرهاد مجیدی توانسته بنا بر تصمیم ها و دیدگاه های خود در استقلال حضور داشته باشد و آن تیمی که مدنظرش بود، با هماهنگی کادر مدیریت شکل دهد. پیش از آغاز فصل، گوی و میدان در دست مجیدی بود و سرمربی آبی‌ها چه با کادر مدیریت سابق و چه با کادر مدیریت جدید توانست بیشتر بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیرد. شاید تا لحظه آخر شروع لیگ، سرمربی آبی‌ها باز هم دغدغه‌های اولیه خود را نسبت به امکانات تیم داشت و مشکلی مثل زمین تمرین بلای جان استقلال بود اما وضعیت طوری پیش رفت که تیم بتواند با تمرکز نسبی آماده حضور در لیگ شود.

همین تمرکز نسبی موجب شد استقلال در دو هفته اول ۶ امتیاز کسب کند و در کنار سپاهان و گل‌گهر سیرجان در بالای جدول لیگ حضور داشته باشد. استقلال بعد از ۵ فصل، موفق شد در دو هفته اول رقابت‌های لیگ برتر پیروز از میدان خارج شود. آخرین فصلی که آبی‌ها در دو بازی اول خود در لیگ برتر مقابل رقبا نتیجه پیروزی کسب کردند، به فصل ۹۵-۹۴ برمی‌گردد
باشگاه استقلال با حضور کادر مدیریت جدید همچنان با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند اما چیزی که این فصل را با فصول گذشته متفاوت کرده چارچوب مطمئن‌تر شرایط تیمی آبی‌هاست که در چند سال اخیر استقلال چنین روندی کمتر وجود داشته است. این بار قرار نیست مربی‌ای در یک ماه منتهی به شروع لیگ سرمربی استقلال شود و پس از طی کردن حاشیه‌های مختلف از جمع آبی‌ها جدا شود یا مربی‌ای در کش و قوس برگزاری مسابقات لیگ، چمدان خود را ببندد و به خاطر شرایط نامناسب مالی قید حضور در استقلال را بزند. مجیدی این فرصت را دارد تا با کادر فنی و بازیکنانی که دور خود جمع کرده است، نتایج دیگری برای استقلالی‌ها در این فصل رقم بزند. البته باید این را هم در نظر گرفت که سرمربی آبی‌ها به هیچ عنوان مجالی برای آزمون و خطا نخواهد داشت و این مساله می‌تواند کار را برای سرمربی‌ آبی‌ها سخت‌تر کند.

تمام این پستی‌ و بلندی‌ها موجب شده هواداران استقلال در این فصل از آبی‌پوشان پایتخت انتظارات خاص‌تری داشته باشند و فرهاد مجیدی این بار شاید بتواند مهر پایان بر سال‌های پر از ناکامی و سختی‌های استقلال بزند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...