نسخه چاپی

درخواست نماینده اصفهان از«شهریاری» درباره موضوع انجام آزمایش رایگان تست«پی‌سی‌آر»

عکس خبري -درخواست نماينده اصفهان از«شهرياري» درباره موضوع انجام آزمايش رايگان تست«پي‌سي‌آر»

نماینده مردم اصفهان در نامه ای به رئیس كمیسیون بهداشت مجلس خواستار پیگیری موضوع ابلاغ شیوه نامه انجام آزمایش رایگان پی سی آر از سوی شورای عالی بیمه شد.


به گزارش نما، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار پیگیری موضوع ابلاغ شیوه‌نامه انجام آزمایش رایگان پی سی آر از سوی شورای عالی بیمه شد.

متن نامه مقتدایی به شهریاری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر شهریاری

رییس محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

با سلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید با مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، آزمایش(تست) پی سی آر رایگان شد.

در روزهای اخیر پس از مطالبه هموطنان عزیز، مدیرکل محترم درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار کرده که آزمایش رایگان پی سی آر در انتظار ابلاغ شیوه نامه اجرایی از سوی شورای عالی بیمه است در حالی که عدم ابلاغ این شیوه نامه، باعث ایجاد سردرگمی فراوان برای هموطنان و مجموعه های درمانی و بیمه ای شده است.

اینجانب طی مکاتبه‌ای با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورخ ۲۱ شهریورماه۱۴۰۰ و قرائت تذکر کتبی در صحن علنی مورخ ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ بر ضرورت تسریع در صدور دستورالعمل مربوطه تاکید کردم که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

خواهشمند است با توجه به اینکه این موضوع در حیطه وظایف آن کمیسیون می باشد، دستور لازم جهت پیگیری و نظارت را صادر فرمایید.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

۱۴۰۰/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...