نسخه چاپی

ادعای نشریه فرانسوی: پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه فسخ قرارداد راموس است

عکس خبري -ادعاي نشريه فرانسوي: پاري‌سن‌ژرمن در انديشه فسخ قرارداد راموس است

یك نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده كه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد مدافع میان اسپانیایی‌اش فكر كرده است.


به گزارش نما، نشریه پاریسین فرانسه که به عنوان یکی از منابع نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم شناخته می‌شود، مدعی شده که این باشگاه از عقد قرارداد با سرخیو راموس پشیمان شده و احتمال دارد در صدد پیدا کردن راهی برای قطعی همکاری با این مدافع اسپانیایی برآید.

راموس در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما او به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته حتی یک بازی برای تیم جدیدش انجام دهد و این در حالیست که PSG تا الان ۱۱ بازی در لوشامپیونه و ۳ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

راموس تا پایان فصل آینده با پاریسی‌ها قرارداد دارد اما ظاهراً این احتمال وجود دارد که او نتواند تا پایان این قرارداد در پارک‌دوپرنس بماند.


لئوناردو مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، چند روز قبل درباره وضعیت راموس گفت: ما زمانی که با راموس قرارداد بستیم، می‌دانستیم که او آسیب دیده است. شما (خبرنگاران فرانسوی) در دام رسانه‌های اسپانیایی افتاده‌اید. ما همه چیز را درباره راموس می‌دانستیم و الان هم می‌دانیم که وضعیتش چگونه دارد پیش می‌رود.

با این حال نشریه پاریسی مدعی است که پاری‌سن‌ژرمن در خصوص درست بودن ادامه همکاری با راموس دچار شک و تردید شده است. این نشریه نوشته است: اعتمادی که برخی از اعضای باشگاه به سرخیو راموس در بدو ورودش و حتی پس از مصدومیتش نشان دادند، الان دیگر به آن شکل وجود ندارد و این هم یک داستان خیالی نیست. پاری‌سن‌ژرمن کم‌کم دارد اعتراف می‌کند که شاید تصمیمش برای عقد قرارداد با راموس اشتباه بوده است.

راموس از روز پنجم ماه می سال جاری بازی نکرده است و در حالی که قرار بود در هفته جاری تمریناتش را از سر بگیرد هنوز زمان دقیقی برای بازگشتش به میادیم مشخص نیست.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...