نسخه چاپی

كشف ۳۷۰ كیلوگرم مواد مخدر و پنج قبضه سلاح در نهبندان

کشف ??? کيلوگرم مواد مخدر و پنج قبضه سلاح در نهبندان

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یك كامیون باری ۳۶۸ كیلوگرم تریاك، ۲ كیلوگرم حشیش و پنج قبضه سلاح از قاچاقچیان مواد مخدر كشف كردند.

به گزارش نما ، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه کامیون باری، موضوع را پیگیری کرده و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون حامل مواد مخدر را در ایست و بازرسی "شهید حسینی سهل‌آباد" شناسایی و خودرو را که حامل بار پارچه و سیاه چادرهای عشایری بود، بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو ۳۶۸ کیلوگرم تریاک، ۲ کیلوگرم حشیش، چهار قبضه تپانچه و یک سلاح شکاری کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این عملیات سه متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی درخصوص موارد سوء امینتی و اجتماعی است.

سرهنگ شجاعی‌نسب اضافه کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی یک خودروی سواری آریو در شهرستان بیرجند، ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در راستای دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی مبنی بر مقابله مداوم و بی‌امان با قاچاقجیان و سوداگران مرگ، اطلاعاتی را دریافت کردند که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار قصد دارد یک محموله را از طریق محورهای مواصلاتی استان به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند که موضوع پیگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران خودروی حامل مواد مخدر را در محور سربیشه - بیرجند شناسایی و خودرو را در ایست و بازرسی بیرجند متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و خودرو روانه پارکینگ شد.

سرهنگ شجاعی‌نسب با تاکید بر مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.

ایرنا 

۱۴۰۰/۸/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...