نسخه چاپی

ایده تقسیم تهران به 16 بخش

نایب رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور با اشاره به طرح اضافه شدن فرمانداری‌های جدید به تهران و تقسیم تهران به 16 بخش گفت: این مسئله بعنوان یك ایده مطرح شده اما به تصویب نرسیده و هدف آن سهولت انتخابات شوراهاست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم رضایی افزود: وزارت کشور به دنبال اضافه کردن فرمانداری‌ها بوده و احتمالا دو یا سه فرمانداری اضافه شود یعنی ری، اسلامشهر و تجریش به عنوان فرمانداری و حوزه مستقل عمل کنند.

محمد ابراهیم رضایی با اشاره به طرح اضافه شدن فرمانداری‌های جدید به تهران و تقسیم تهران به 16 بخش گفت: این مسئله بعنوان یک ایده مطرح شده اما به تصویب نرسیده و هدف آن سهولت انتخابات شوراهاست.

وی افزود: نظر تعدادي از دوستان این است که به دلیل اشاره در قانون اساسی به انتخابات محله‌ها این کار در راستای سهولت انتخابات محلات صورت می گیرد.

رضایی تصریح کرد: وزارت کشور به دنبال اضافه کردن فرمانداری‌ها است و احتمالا دو یا سه فرمانداری به تعداد فرمانداري‌ها افزوده مي‌شود یعنی ری، اسلامشهر و تجریش به عنوان فرمانداری و حوزه مستقل عمل کنند و انتخابات هم در این مناطق به طور مستقل برگزار شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: تقسیم تهران به 16 بخش ایده‌ای است که از طرف تعدادی از نمایندگان مطرح شده كه هنوز به کمیسیون ارجاع نشده است.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...