نسخه چاپی

دلیل عجیب لغو برنامه زنده ورزشی

پنجشنبه گذشته پربیننده‌ترین برنامه زنده شبكه تلویزیونی استان گیلان روی آنتن نرفت.

به گزارش نمابه نقل از خبرآنلاین، برنامه سکو که اولین برنامه تخصصی فوتبال گیلان است و پنجشنبه شب‌ها از شبکه باران پخش می‌شود، هفته گذشته لغو شد. این برنامه پربیننده‌ترین برنامه زنده این شبکه تلویزیونی است.
مسئولان برنامه سکو هر هفته مهمان‌های سرشناسی را دعوت می‌کنند و هفته قبل هم صادق درودگر مدیرعامل ملوان و جلال چراغپور کارشناس فوتبال ایران به برنامه دعوت شده بودند تا مهمان حضوری آن باشند. آن ها حتی وارد استودیو هم شدند اما مسئولان شبکه باران در اقدامی عجیب، 5 دقیقه قبل از شروع برنامه سکو اعلام کردند که این برنامه پخش نخواهد شد.
دلیل این موضوع طولانی شدن صحبت‌های کارشناس برنامه قبلی بوده. مسئولان شبکه باران به این کارشناس می‌گویند برنامه بعدی را کلا لغو خواهند کرد تا او بتواند راحت بحث را ادامه دهد و حرف‌هایش را بزند.
با این اتفاق، جلال چراغپور که فقط به قصد شرکت در این برنامه به گیلان رفته بود مجبور شد به تهران برگردد.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
حميدرضا
0
0
۱۳۹۱/۱۰/۹
كارشناس برنامه قبل كه گفتيد كسي نبود جز پروفسور مجيد سميعي (رئيس انجمن جراحان مغز و اعصاب جهان) كه تشريف اورده بودن به شهر خودشون رشت .و تو برنامه زنده شركت كرده بودن .حالا شما باشين صحبت هاي چنين فردي با همچين جايگاهي رو قطع ميكنين . البته شهر عالم پرور رشت فقط پروفسور سميعي رو نداره بلكه پروفسور رضا و پروفسور بهزاد هم از ديگر نوابغ رشت هستن واقعا درود فراوان بر ان ها
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...