نسخه چاپی

در پی حضور رئیس دستگاه قضا و جمع‌آوری درخواست‌های مردمی صورت گرفت؛ ابراز خرسندی مراجعه‌كنندگان دادگستری شهرری از سرعت پاسخگویی به تقاضاها/ درخواست‌های ملاقات مردمی در همان روز كارشناسی و به مراجع ذیربط ارسال شد

عکس خبري -در پي حضور رئيس دستگاه قضا و جمع‌آوري درخواست‌هاي مردمي صورت گرفت؛ ابراز خرسندي مراجعه‌کنندگان دادگستري شهرري از سرعت پاسخگويي به تقاضاها/ درخواست‌هاي ملاقات مردمي در همان روز کارشناسي و به مراجع ذيربط ارسال شد

در ادامه بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضایی به منظور ارزیابی عملكرد و گفتگوی چهره‌به‌چهره با قضات، كاركنان و مراجعه‌كنندگان واحدهای قضایی، ۱۵ آبان اژه‌ای از دادسرای شهرری بازدید كرد



به گزارش نمابه نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ادامه بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحدهای قضایی، ۱۵ آبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت ۴ ساعت از دادسرا و دادگستری شهرری به صورت سرزده بازدید کرد.

در جریان این بازدید، یک تیم ویژه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در دادسرا و دادگستری شهرری حضور یافت و خواسته‌ها و نامه‌های مردمی را جهت بررسی و پیگیری بیشتر، جمع‌آوری کرد و اتفاق جالب در این زمینه تعیین تکلیف همه تقاضا تا پایان روز بازدید بود.

این تیم ویژه با استقرار یک صندوق در ابتدای دادسرا و دادگستری شهرری درخواست‌ها و تقاضاهای مردمی را جمع آوری و کاغذ و قلم نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌داد.

به گفته علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوانعالی کشور و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، ۳۵ نفر به صورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس قوه قضاییه دیدار و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن استماع اظهارات آن‌ها، دستورات لازم را صادر نمود.

وی ادامه داد: برای پیگیری خواسته مراجعه کنندگان تا حصول نتیجه؛ شماره تلفن‌های دریافت شد و همان روز با افراد تماس گرفته و برای ادامه روند بررسی درخواست ایشان همگی برای ملاقات دعوت شدند. متقاضیان هم از سرعت عمل و اینکه در همان روز بازدید به درخواست‌هایشان رسیدگی شده و پاسخی دریافت کردند، ابراز خرسندی نمودند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه تصریح کرد: همچنین ۱۵۳ درخواست کتبی نیز جمع آوری شد که از سوی مرکز ارتباطات مردمی بررسی گردید.

رفاهی یادآور شد: همه درخواست‌های کتبی نیز در همان روز بررسی و کارشناسی شد و روز گذشته نامه‌های مربوط به مراجع ذیربط ارسال و گزارش تکمیلی آن به رئیس قوه قضاییه واصل می‌شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: یک ماه پس از دریافت پاسخ نامه‌ها، آسیب شناسی درخواست‌‎ها انجام و نتیجه کار به ریاست دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران ارسال خواهد شد.

۱۴۰۰/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...