نسخه چاپی

مظلومی: دغدغه باشگاه پول، استراماچونی و پادوانی است

عکس خبري -مظلومي: دغدغه باشگاه پول، استراماچوني و پادواني است

یك عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: میلیچ پیغام داده كه در رابطه با مطالباتش با او صحبت كنیم تا با او به توافق برسیم اما فعلا دغدغه‌مان استراماچونی و پادوانی هستند.

به گزارش نما، پرویز مظلومی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار کرد: خوشبختانه در سالگرد مرحوم پورحیدری این مراسم برگزار شد. ما خیلی وقت است که به دنبال چنین برنامه‌ای بودیم و پیش از این شرایط مهیا نشده بود که همه پیشکسوتان به باشگاه بیایند اما امروز تقریبا همه آمده بودند. خوشبختانه در تیم و باشگاه اتحاد و یکدلی به وجود آمده است و این باعث موفقیت می‌شود. فقط نگرانی ما پیشکسوتان بودند که یک مقدار از باشگاه دور شده بودند و تمام تلاش‌مان این بود که به باشگاه نزدیک‌تر شوند و درد و دل‌شان را گوش کنیم.

او ادامه داد: صحبت‌ از مسائل اقتصادی پیشکسوتان هم بود و آقای آجورلو هم این را مطرح کردند. ان‌شاءالله مشکلات پیشکسوتان حل شود. باشگاه با وجود این پیشکسوتان بوده که برقرار مانده و امیدوارم با رویه باشگاه بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. فراموش نکنیم که باید این مساله ادامه داشته باشد و اعتقاد من این است که چند نفر از بزرگ‌ترهای پیشکسوتان جمع شوند و بیایند خواسته‌های‌شان را به مدیریت باشگاه انتقال دهند.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره تبلیغات محیطی و پیشنهاد ناموفق آجورلو به فدراسیون فوتبال گفت: او هنوز دارد تلاش می‌کند که این کار انجام شود چون ما واقعا حق‌مان است. استقلال باید با درآمد تبلیغات محیطی به مسائل اقتصادی‌اش بیش‌تر توجه کند. دغدغه باشگاه پول است و درآمدمان باید از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی باشد. ما و خیلی از تیم‌ها به دنبال این هستند که درآمد بیش‌تری از تلیغات محیطی داشته باشیم.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر شکایت میلیچ و دیاباته از باشگاه استقلال گفت: میلیچ پیغام داده است که در رابطه با مطالباتش با او صحبت کنیم تا با او به توافق برسیم. دیاباته هم به همین صورت است اما فعلا دغدغه‌مان استراماچونی و پادوانی است. پرونده پادوانی به استیناف رفته و منتظر جواب کمیته استیناف هستیم.

۱۴۰۰/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...