نسخه چاپی

جعفر شجوني:

برخی نزدیكان پیامبر هم خیانت كردند، چه رسد به نزدیكان امام

عکس خبري -برخي نزديكان پيامبر هم خيانت كردند، چه رسد به نزديكان امام

عضوجامعه روحانیت مبارز گفت: 9 دی دادگاه ویژه روحانیت بود كه خاتمی و كروبی را خلع لباس كرد و رأی به باطل بودن میرحسین موسوی داد.

عضوجامعه روحانیت مبارز گفت: 9 دی دادگاه ویژه روحانیت بود که خاتمی و کروبی را خلع لباس کرد و رأی به باطل بودن میرحسین موسوی داد.
حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص چرایی هتک‌حرمت عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران، گفت: اینها دنبال تجمع بودند که خودشان را نشان دهند؛ اگر 13 بدر هم بود آنها خود را نشان می‌دادند و باطن سیاهشان را آشکار می‌کردند.
وی با بیان اینکه فتنه گران روز عاشورا را مجموعه‌ای از افرادی که رای نداده بودند، منافقینی که از پادگان اشرف آمده بودند و عده‌ای بهایی و سلطنت طلب تشکیل داده بودند، افزود: آنها از این فرصت استفاده کردند و وارد گود شدند و می‌خواستند از این نمد برای خود کلاهی بسازند ولی خیلی احمقانه عمل کردند.
شجونی با اشاره به اقدامات تروریست‌ها در سوریه و بحرین در تخریب مساجد و حسینیه‌ها گفت: آنها در روز عاشورا احمقی کردند و به رسوایی افتادند ولی ملت ولایتمدار خودش را خوب نشان داد و 9 دی پاسخ آنان را داد.
وی با اشاره به حمایت اروپایی‌ها از فتنه‌گران و اظهار نظر علیه جمهوری اسلامی به دیدار جلیلی با وزیر امور خارجه انگلیس اشاره کرد و تصریح کرد: آقای جلیلی از وزیر انگلیسی پرسید که چرا علیه نظام ما موضع گرفتید و آن فرد پاسخ داد خیال می‌کردیم کار ایران یکسره شده ولی فهمیدیم خدا هم ایرانی است.
عضو جامعه روحانیت مبارز 9 دی را یک دادگاه بزرگ و سونامی وحشتناک قلمداد کرد و گفت: 9 دی دادگاه ویژه روحانیت بود که خاتمی و کروبی را خلع لباس کرد و رأی به باطل بودن میرحسین موسوی داد.
وی ادامه داد: من در عمرم که همه آن در مبارزه بوده است، چنین طوفان مردمی ندیده بودم؛ مخصوصاً در 9 دی رفتم قسمتی که طبل می‌زدند، آنها حیدر حیدر می‌گفتند، طبل می‌زدن؛ یعنی ما وارد گود می‌شویم.
شجونی با اشاره به اینکه مردم پشت سر ولایت هستند گفت: رهبری ایران بزرگترین موهبت الهی است ما باید بدانیم که در فتنه 88 هر آخوندی بود شاید فریب می‌خورد ولی رهبری ما تمام این مسائل را آگاه بود.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به انقلاب های رنگین در منطقه و شباهت آن با فتنه 88 خاطرنشان کرد: تقلب یک رمز شب برای فتنه گران بود؛ اما آن شخصیتی ـ مقام معظم رهبری ـ که در جوانی نیز باهوش بود و در مسجد کرامت مشهد برای دانشجویان درس‌های فاخری ارائه می‌کرد، باعث افتخار ملت ایران شد و فتنه را خنثی کرد.
به گفته وی مردم در 9 دی پاسخ هرزگی 88 را دادند همانطور که 10 سال قبل از آن در 23 تیر پاسخ فتنه 18 تیر 78 را دادند.
شجونی افزود: همان دشمنانی که به روز عاشورا اعتنا نکردند، در روز قدس آب خوردند و در نماز جمعه دختر و پسر در کنار هم با کفش نماز خواندند و فریاد می‌زدند «هاشمی هاشمی اگر نگی خائنی» ، یعنی که هاشمی حرف‌های ضد انقلابی بگو.
شجونی تأکید کرد: ما عَلَم امام را بردوش گرفته‌ایم و پیر جماران باید بداند نایبش قافله‌دار این قافله است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا سران فتنه حرمت‌شکنان را ملت خداجو خواندند، گفت: سران فتنه که غرق شده‌اند؛ دیگران نیز که با آنها هم پالگی بودند آنها را محکوم نکردند.
شجونی یکی از این افراد را موسوی خوئینی ها دانست و گفت: این فرد هنوز نفهمیده است و می‌گوید در خیمه‌ها و چادرها مواد منفجره گذاشته بودند؛ بعد ایران را به عراق تشبیه می‌کند و می‌گوید آمریکائی‌ها حق داشتند به نجف حمله کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: خدا شاهد است که جمهوری اسلامی خیلی انسانیت کرده و به اینها پاسخ منفی نداده است؛ اگر یک دهم این فتنه در آمریکا اتفاق می‌افتاد یا اینها را سربه نیست می‌کردند یا به گوانتانامو تبعید می‌کردند.
وی با بیان اینکه در تمام کشورها بعد از انتخابات فرد شکست خورده به فرد پیروز تبریک می‌گوید و یا اینکه شکایتش را به شورای نگهبان یا ولی فقیه خودشان می‌برند، گفت: این همه مقام معظم رهبری و شورای نگهبان آنها را دعوت کرد که بیایند و بگویند کدام صندوق مشکل دارد تا آن را باز‌بینی کنند ولی آنها نیامدند.
شجونی با اشاره به 300 هزار رای کروبی خاطرنشان کرد: این فرد که از آرای باطله عقب‌تر بود، چه طلبی دارد؟ کروبی جز بی آبرویی و پول گرفتن از شهرام جزایری و آن پول‌های میلیاردی امام (ره) که باید به رهبری برمی‌گرداند و برنگرداند، چه کرده است که اکنون پسرش در خارج کشور می‌گوید پدر من امیرکبیر است.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه اینان خواص بی‌بصیرت بودند، اظهارداشت: نزدیکان پیامبر(ص) نیز خیانت کردند، پس چگونه توقع داریم که نزدیکان امام(ره) خیانت نکنند.
وی تأکید کرد: معتقدم همانطوری که اصحاب پیامبر در رکاب امام علی (ع) نبودند اصحاب امام خمینی(ره) نیز در رکاب مقام معظم رهبری حاضر نشوند.
شجونی در پایان گفت: امروز در مجلس شورای اسلامی اسامی شهدای فتنه اعلام شد، این فتنه‌گران باید جواب خون شهدای فتنه را بدهند.

۱۳۹۱/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...