نسخه چاپی

واكنش سرمربی اسبق تیم ملی به نا به سامانی فدراسیون فوتبال

عکس خبري -واکنش سرمربي اسبق تيم ملي به نا به ساماني فدراسيون فوتبال

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: اگر عزیزی خادم به قول‌هایش عمل نكند به فوتبال ایران ظلم می‌كند.


به گزارش نما، مهدی مناجاتی درباره گلایه بازیکنان تیم ملی نسبت به دریافت نکردن پاداش‌ها، کمبود لباس‌ها و پشتیبانی ضعیف فدراسیون فوتبال از این تیم اظهار داشت: بعید می دانم فدراسیون فوتبال تا این اندازه بودجه کمی برای این تیم در نظر گرفته باشند که حتی بازیکنان ما درباره لباس به مشکل بخورند. پوشیدن لباس خوب به بازیکن روحیه می‌دهد و سبب افتخارش می‌شود. باید این مشکل سریع‌تر برطرف شود تا وقتی سرمربی تیم می‌خواهد ایرادی از بازیکن بگیرد، وی توجیه نکند آستینم تنگ یا لباسم گشاد بود.

وی در خصوص اینکه برخلاف ادعاهای شهاب عزیزی‌خادم در روزهای ابتدایی حضورش در فدراسیون فوتبال نسبت به تامین منابع مالی گسترده، پست اخیر بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد مشکلات زیادی در این مجموعه وجود دارد، گفت: آدم هر جایی می‌رود در روزهای ابتدایی حضورش در آن مجموعه برای باز کردن جای خود قول‌های زیادی می‌دهد. اگر به این قول‌ها عمل کند، وظیفه‌اش را انجام داده در غیر این صورت به فوتبال، بازیکنان، کادرفنی و هواداران ظلم کرده است.


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: دوستان ما همیشه شروع کارشان خوب بوده اما در ادامه عملکردی را می‌بینیم که مورد رضایت مردم نیست. حتی پسربچه کوچکی که در کوچه بازی‌ می‌کند و دو دو تا چهار تا را می‌داند هم متوجه می‌شود آقایان چه کار کرده‌اند. امیدواریم مدیران فدراسیون زودتر فکری کرده و آنچه که لازم است برای بازیکنان تیم ملی فراهم کنند.

مناجاتی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه کار برخی‌ مانند آن راننده‌هایی است که به مسافر می‌گویند شما را از فلان جا تا توپ‌خانه می‌بریم اما در وسط راه می‌گویند پنچر شدیم. مسافر را پیاده کرده و وی را سوار ماشین دیگری می‌کنند. آنها در شروع کار یک مجموعه را تا جایی می‌آورند اما امیدوارم اگر از جایی دیگر نمی‌توانند کار کنند، دست کم نان یا پنیری به بچه‌ها بدهند تا آنها بگویند خدا پدرتان را بیامرزد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال توضیح داد: وقتی بازیکن تیم ملی اینگونه گلایه می‌کند، یعنی وضعیت خوب نیست. اگر شرایط خوب بود همه تعریف از آن تعریف می‌کردند. دست بازیکنان ما به دهان‌شان می‌رسد. ببینید چه قولی به آنها داده‌اند که عملی نشدنش، صدای بازیکن را درآورده است. در این وضعیت جای اینکه فوتبالیست فکرش به تمرین و افتخارآفرینی برای تیم ملی باشد، باید مدام در خصوص ایرادها و مشکلات صحبت کند. مردم و کشور برای این بچه‌ها عزیز هستند اما باید بازیکن برای کسب افتخار، باید جان و توانی داشته باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان ضمن مخالفت خود با حضور سرمربی خارجی در این تیم تصریح کرد: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی کسب کرده اما مربیان ما بهترین کلاس‌های مربیگری را دیده و علم بالایی دارند. کاری به اسکوچیچ ندارم اما نباید از ساحل عاج یا مجمع الجزایر سه پهلو یا چهارپهلو مربی بیاوریم زیرا دل مربی ایرانی بیشتر از خارجی‌ها برای تیم ملی می‌سوزد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...