نسخه چاپی

شائبه در لیگ برتر فوتبال/ ماجرای تماس پیكانی‌ها با بازیكنان ذوب‌آهن چه بود؟

عکس خبري -شائبه در ليگ برتر فوتبال/ ماجراي تماس پيکاني‌ها با بازيکنان ذوب‌آهن چه بود؟

سرمربی ذوب‌آهن پس از شكست مقابل پیكان از حاشیه‌ای جنجالی پرده برداشت.



به گزارش نما، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پیکان در قالب دیداری معوقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال دیروز (جمعه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکانی‌ها و صعود به صدر جدول لیگ برتر به پایان رسید.

پیروزی پیکان مقابل ذوب‌آهن حواشی زیادی در پی داشت و مهدی تارتار در نشست خبری پس از پایان این دیدار به تماس پیکانی‌ها با ذوب‌آهن اشاره کرد و در این رابطه گفت: «متاسفانه قبل از بازی تماس‌هایی با برخی از بازیکنان و کادر ما برقرار شد. نمی‌گویم بازیکن من کم کاری کرده اما برهم زدن تمرکز تیم حریف کار درستی نیست. این تماس‌ها درست نیست. باید در زمین مبارزه کنیم. بازیکن من با شرافت بازی کرده و مسئولیت باخت هم با من است اما تماس گرفتن واقعا عجیب است. پارسال هم چنین اتفاقی رخ داده است. به شما چه ارتباطی دارد که چه کسی چه کاری می‌کند؟ مردانه بجنگید.»

مجتبی حسینی در پاسخ به صحبت‌های مهدی تارتار در این رابطه گفت: «دوره این حرف‌ها گذشته است. در فوتبال باید زحمت بکشید. گاهی اتفاقات برای شما رقم می‌خورد و گاهی هم تیم حریف سود می‌برد. باید طاقت باخت داشته باشیم و فنی صحبت کنیم. این صحبت‌ها برای تیمی که سالم کار می‌کند زیبنده نیست.»


محمود یزدخواستی، مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اتفاقات بازی ذوب‌آهن و پیکان و صحبت‌های مهدی تارتار در رابطه با تماس پیکانی‌ها با بازیکنان ذوب‌آهن پیش از بازی این دو تیم اظهار کرد: تیم پیکان قبل از بازی یک سری رفتارها و گفتارهای نامشخص داشت. آن‌ها اصرار کردند که زمان مسابقه به تعویق بیفتد و این هیچ دلیلی نداشت چون همان موقع پیکان دو بازیکن و ذوب‌آهن سه بازیکن در تیم ملی امید داشتند. آن‌ها با همین شرایط مقابل هوادار بازی کردند و ما وقتی به آقای سهیل مهدی اعتراض کردیم، دلایل ما را قبول کرد اما هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد.

او ادامه داد: وقتی ما به تهران رسیدیم، محل برگزاری مسابقه را از شهرقدس به ورزشگاه انقلاب کرج تغییر دادند. همچنین برای این مسابقه دو داور از البرز گذاشته بودند که روال نیست برای بازی تیم در یک استان داور از همان استان باشد. این را در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه به نماینده فدراسیون گفتیم و او هم در گزارشش نوشت. مورد دیگر این است که محل اردوی ما در هتل المپیک بود و تیم پیکان هم در این هتل اسکان داشت. بعضی از بازیکنانی که در ذوب‌آهن بازی می‌کنند، فصل قبل در پیکان حضور داشتند و احتمالا این‌ها با هم صحبت‌هایی داشتند.

مدیر تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: نمی‌دانم محتوای صحبت‌ها چه بود و مطمئنم بازیکنان تیم ما تا آنجا که آمادگی‌شان را نشان می‌دهد، تلاش می‌کنند و در بازی کم‌فروشی نمی‌کنند اما ممکن است حرف‌هایی که زده شده در رابطه با مسائل ذهنی بازیکنان بوده و روی فعالیت جسمی‌شان نبوده است. ممکن است روی ذهنیت بازیکنان تاثیرگذار بوده و من اطلاعات دقیقی نسبت به این موضوع ندارم. به نظر من شاید این ارتباطات تمرکز ذهنی بازیکن را به هم زده باشد. شرایط جوی این بازی هم چندان مساعد نبود و فشارهای بیانی هم از نیمکت پیکان روی افکار فنی ذوب‌آهن وجود داشت و به نظرم آن هم به خاطر بر هم زدن تمرکز کادرفنی ذوب‌آهن بود.

یزدخواستی ادامه داد: بهتر است اگر مسابقه‌ای برگزار می‌شود، نگاه جوانمردانه‌تری داشته باشند. این صحبت‌ها نقطه نظرات و برداشت‌های شخصی است و اگر هم پیگیری شود به نتیجه نمی‌رسد. ما اعتراض داشتیم که نباید بازی به تعویض بیفتد چون دو بازی سخت مقابل استقلال و سپاهان داشتیم و این باعث آسیب دیدگی می‌شد که همانطور هم شد. هیچکس حرف ما را گوش نکرد و کار خودش را انجام داد. بسیاری از اعتراضات در فوتبال ایران حتی اگر منطقی باشد در قالب یک صحبت شنیده می‌شود و پیگیری نمی‌شود. به همین دلیل این اعتراضات تکرار می‌شود.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...