نسخه چاپی

مدت زمان توزیع آرم‌ طرح ترافیك تمدید شد

توزیع آرم‌های طرح ترافیک از امروز در دفاتر خدمات الکترونیک شهر آغاز شد. ازدحام جمعیت و صف‌های طویل باعث شد مسئولان شهری مدت زمان توزیع آرم‌های طرح ترافیک را تا ۲۸ اسفند تمدید کنند.

به گزارش فارس، قرار بود امروز توزیع آرم‌های طرح ترافیک در تهران آغاز شود و شهروندان ظرف مدت ۴۸ ساعت آرم‌های خود را تحویل بگیرند.

از صبح امروز ازدحام جمعیت در دفاتر خدمات الکترونیک در مرکز شهر باعث گله‌مندی شهروندان شده است.

همچنین در برخی از دفاتر نیز آرمی توزیع نشده و همین موضوع باعث بروز مشکل شده است.

دشتگرد مدیر عامل دفاتر خدمات الکترونیک شهر در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در پاسخ به این پرسش امروز توزیع آرم‌های طرح ترافیک در دفاتر آغاز شده و ازدحام جمعیت به شدت زیاد است و مردم از این وضعیت گله‌مند هستند، گفت: بله ازدحام جمعیت زیاد است. 100 هزار نفر برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت‌نام کرده و حال باید این آرم‌ها توزیع شود.

وی ادامه داد: از ساعت 8 صبح امروز توزیع آرم‌ها آغاز و تا ساعت 19 ادامه دارد مردم دوست دارند در ابتدای ساعت بروند و آرم را بگیرند به همین دلیل ازدحام جمعیت ایجاد شده است.

مدیر عامل دفاتر خدمات الکترونیک شهر بیان کرد:‌اگر شهروندان زمان خود را تنظیم کنند می‌توانند از ساعت 8 تا 19 برای دریافت آرم‌ها اقدام کنند و مشکلی ایجاد نشود.

دشتگرد با بیان اینکه در آخر سال کار دفاتر خدمات الکترونیک نیز زیاد می‌شود، گفت: شهروندان کار شهرسازی زیادی در روزهای پایانی سال دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی از دفاتر نمایندگانشان برای دریافت آرم به مرکز صدور آرم مراجعه نکرده‌اند، گفت: این طور نیست آرم‌هایی که توزیع شده است را ما دریافت کرده‌ایم باید مرکز صدور آرم اعلام کند و ما نیز آرم‌ها را بگیریم.

مدیر عامل دفاتر خدمات الکترونیک شهر در پاسخ به این پرسش که اعلام شده روز گذشته آرم‌ها در بین دفاتر توزیع شده است گفت: آنهایی را که داده‌اند را ما توزیع کرده‌ایم.

دشتگرد با بیان اینکه مدت زمان توزیع آرم‌های طرح ترافیک تمدید شده است گفت: تا روز یکشنبه 28 اسفند شهروندان می‌‌توانند از ساعت 8 تا 19 برای دریافت آرم‌های خود اقدام کنند و محدودیتی در توزیع آرم‌ها نداریم.

مدیر عامل دفاتر خدمات الکترونیک شهر در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان اعلام کردند به دلیل ازدحام جمعیت دفاتر پاسخگو نبودند گفت: سیستم نوبت‌دهی در دفاتر وجود دارد به عنوان مثال در یکی از دفاتر در خیابان فاطمی بیش از 200 نفر در صف ایستاده بودند.

دشتگرد در ادامه گفت: شهروندان محدودیتی در گرفتن آرم‌های خود ندارند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...