نسخه چاپی

یار و یاور ایرلاین ها هستیم/ رقابتی كردن بازار، در نرخ بلیت هواپیما موثر است

يار و ياور ايرلاين ها هستيم/ رقابتي کردن بازار، در نرخ بليت هواپيما موثر است

محمدی بخش گفت: وزارت راه و شهرسازی، درخواستی را برای تعیین وضعیت بازنشستگان هما به دولت داده است.

به گزارش نما ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه موظف هستند تا ابلاغ حاکمیتی در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت هوایی را اجرا کنند، گفت: قانون گریزی ایرلاین‌ها را نمی‌پذیریم، اما در عین حال یار و یاور ایرلاین‌ها برای توسعه صنعت هستیم، چرا که صنعت هایتکی است که باید اهمیت داده شود.

او با بیان اینکه برنامه‌ای برای حقوق بازنشستگان هما داریم، گفت:بازنشستگان آیینه تمام نمای مردم جامعه هستند و وزارت راه و شهرسازی، درخواستی را برای تعیین وضعیت بازنشستگان هواپیمایی هما به دولت داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: بخشی از بازنشستگان هواپیمایی هما مشکلاتی دارند که باید به حقوق آن‌ها رسیدگی کنیم و دغدغه آن‌ها را رسیدگی هم می‌کنیم، اما باید به مشکلات شرکت هما هم رسیدگی شود که جزو وظایف ماست.

رقابتی کردن بازار در نرخ بلیت هواپیما موثر است

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره ورود ناوگان جدید هواپیمایی هم گفت: به دنبال توسعه ناوگان هستیم، اما در گام اول سرپا نگه داشتن ناوگان فعلی برای ما در اولویت است.

محمدی بخش درباره گرانی بلیت هواپیما هم گفت: عرضه و تقاضا مهم‌ترین فاکتور در این بخش است و اگر بازار را رقابتی کنیم و توسعه دهیم، به طور قطع در نرخ بلیت هم اثر گذار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان 

۱۴۰۰/۸/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...