نسخه چاپی

افشاگری شریعتمداری درباره منشا فتنه۸۸

عکس خبري -افشاگري شريعتمداري درباره منشا فتنه??

مدیر مسئول روزنامه كیهان با بیان اینكه حماسه نهم دی ایستگاه آخر فتنه بود كه در یك فصل زمانی هشت ماهه آغاز و پایان یافت گفت: فتنه ۸۸ شبیه جنگ احزاب بود كه همه دشمنان در آن متحد شدند.

به گزارش نما، حسین شریعتمداری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ به لحاظ دامنه و عمق به مراتب پیچیده تر از جنگ احزاب در صدر اسلام بود افزود: اسناد غیرقابل انکاری وجود دارد که ماجرای فتنه و براندازی نرم از بیست سال قبل توسط غربی ها در کشور آغاز شده بود و این ماجرا یک شبه شروع نشده بود.

وی با اشاره به اظهار نظرهای مقامات مختلف امریکایی در آستانه انتخابات و ماهها قبل از انتخابات مبنی بر اینکه انتخابات در ایران به انقلابی جدید منجر می شود گفت: بیشتر این افراد با طرح تقلب در انتخابات ایران این ماجرا را کلید زدند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: احتمال تقلب نیز باید توسط شخصیتی مطرح می شد که وابسته به نظام باشد تا بتواند افکار عمومی را به خود جلب کند.

شریعتمداری با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که براندازی نظام اسلامی از آغاز آن توسط غرب پیگیری می شده است و همه مسئولان آنها نیز به این هدف استراتژیک اشاره داشتند گفت: شکل براندازی نرم از سال ۶۹ کلید خورد و آغاز آن نیز با حرکت های فرهنگی بود که در آن موقع مقام معظم رهبری بحث شبیه خون فرهنگی را مطرح کردند.

وی افزود: علت اینکه حرکت های غربی معمولا از انتخابات شروع می شود این است که انتخابات نقطه ای است مناسب برای ایجاد تردید و به همین علت است که کودتاهای مخملی در سایر کشورها نیز انتخاب محور هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه با اشاره به تدارکات وسیع جبهه غرب در ابعاد رسانه ای گفت: دقیقا قبل از انتخابات رادیو صدای امریکا، رادیو بی بی سی و شبکه یورو نیوز تلویزیون های فارسی زبان خود را نیز راه اندازی و علت آن را هم حضور بیشتر در انتخابات ایران اعلام کردند و درست در همین زمان نیز رادیو زمانه در هلند آغاز به کار می کند که سرپرستی آن را شخصی به نام فرح کریمی عضو شاخه نظامی سازمان منافقین بر عهده دارد.

شریعتمداری افزود: این فرد در چند سفر به ایران با افرادی همچون شیرین عبادی نیز دیدار داشته است.

وی با اشاره به سفر جان کین از مقامات سرویس اطلاعاتی انگلیس به ایران با پوشش استاد دانشگاه و برگزاری چند کارگاه برای برخی افراد حزب مشارکت و ملی مذهبی ها گفت: ‌وی در آن کارگاهها این نظریه را مطرح می کند که منظور از دموکراسی بازگشت سنت های بومی و ملی نیست بلکه منظور رسیدن به اصول لیبرال دموکراسی امریکایی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با رد برخی دیدگاهها مبنی بر بی اعتبار بودن اعترافات متهمان فتنه ۸۸ افزود: اعترافات اینها در حالی مطرح شد که اسناد آن نیز وجود داشت.

وی همچنین با اشاره به سفر یورگن هابرماس به دعوت مهاجرانی و دیدارش با افرادی همچون کدیور،‌مهاجرانی و مجتهد شبستری گفت: در آن دیدار هابرماس به افرادی که از انقلاب جدا شده و یا از حرکت خود پشیمان شده اند لقب انقلابیون مایوس را می دهد.

شریعتمداری همچنین به سفر افرادی دیگری همچون رولتی از نظریه پردازان جنگ های روانی اشاره کرد و افزود: آنچه واقع است ما در کشور دو خط بیشتر نداریم یکی خط اصیل انقلاب و اسلام است و دیگری سایر خطوط است و همه کسانی که از این خط اصیل جدا می شوند به راحتی جذب آن طرف می شوند و در ماجرای فتنه شاهدیم که همه مخالفان اعم از سلطنت طلب،‌کمونیست، منافق و حتی عبدالمالک ریگی با هم جمع می شوند و نقطه اشتراک همه آنها نیز بحث براندازی نظام است.

وی درباره خاستگاه حماسه نهم دی گفت: تفاوت اصلی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها این است که ایدئولوژی انقلاب از بیرون یا همراه آن نیامده است بلکه ایدئولوژی انقلاب اسلامی ریشه در باورها و اعتقادات مردم داشته و از قبل در کشور وجود داشته است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان بابیان اینکه انقلاب اسلامی با اعتقادات مردم عجین شده است و در آن نگاه مردم به رهبری است افزود: ‌از این لحاظ انقلاب اسلامی با صدر اسلام متفاوت است زیرا در آن موقع نگاه مردم به خواص بود ولی امروز این گونه نیست و انحراف خواص باعث نمی شود که عده ای گمراه شوند بلکه خود آنها از جامعه ترد می شوند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه فتنه ۸۸ به گونه ای تعریف شده بود که غرب و صحنه پردازان داخلی آن از پیروزی آن مطئمن بودند گفت: به همین علت آنها در اشتباه بزرگ پیروزی خود را زودتر اعلام کردند و حتی اوباما نیز از پیروزی افراد با اسم نام برد.

شریعتمداری با بیان اینکه فتنه، ماجرای پیچیده ای بود که نگاه بلند و با بصیرت مقام معظم رهبری آن را خنثی کرد افزود: غربی ها بارها اعتراف کردند که مشکل اصلی آنها در ایران شخصی به نام خامنه ای است که اولا نقشه راه آنها را خوب می شناسد و در میان مردم نیز از اقبال توام با اعتبار برخوردار است.

منبع : واحد مرکزی خبر

۱۳۹۱/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...